Awans do najlepszej żużlowej ligi świata także pod tym względem przyniósł efekty. Po sezonie 2021 efektywność marek klubu oraz miasta Krosna wynosiła 29 milionów złotych. Nastąpił zatem wzrost o ponad 12 mln zł. W najnowszym raporcie podsumowano wartość medialnych publikacji i ekspozycji partnerów klubu od 1 listopada 2021 r. do 31 października 2022 r. 41 mln zł to finanse jakie należałoby przeznaczyć by zapewnić reklamę partnerom klubu, miastu i drużynie żużlowej Cellfast Wilki.
Będzie jeszcze więcej...
Klub z Krosna odnotowuje rozwój w niezwykłym tempie i przekłada się to na efektywność marek sponsorów i partnerów oraz rozpoznawalność. Krosno to miasto, które do tej pory znane było w Polsce głównie z huty szkła. Dziś szeroko istnieje w mediach także, a może przede wszystkim, dzięki Wilkom
– informuje Product Manager Pentagon Research Marcin Suszycki.
Wygenerowanie wartości marketingowej 41 milionów złotych w czwartym roku istnienia klubu wywiera wrażenie. Tutaj mamy do czynienia już z uzyskaną marką. Obecność dobrego klubu w dobrej lidze promuje partnerów i miasto z którego wywodzi się dany zespół. Warto znać siłę mediową swojej marki. Dobra liga to zarówno mocne kluby jak i media, dzięki którym można docierać do odbiorców. Systematyczne badania pokazują, że żużel w Polsce niezmiennie utrzymuje wysoką i stabilną pozycję dzięki wiernym kibicom. Dziś wartość klubu z Krosna przekroczyła 41 milionów złotych i biorąc po uwagę, że Cellfast Wilki awansowały do niezwykle mocnej medialnie ligi ta wartość jeszcze znacząco wzrośnie
– dodaje Marcin Suszycki.
Raport Pentagon Research jest kompleksowy i obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.
Klub się rozwija. Jest satysfakcja i duma
To drugi z rzędu sezon w którym jest o nas pozytywnie głośno. W 2021 roku liczbę przekazów o klubie wygenerowały informacje o wzmocnieniach zespołu już po starcie rozgrywek, mistrzostwo fazy zasadniczej eWinner 1 Ligi czy fakt, że znaleźliśmy się jako beniaminek w finale ligi
– opisuje prezes Cellfast Wilków Krosno Grzegorz Leśniak.
Teraz ponownie mieliśmy do czynienia z głośnymi wydarzeniami. Mam tu na myśli walkower, którym zostaliśmy ukarani czy fakt triumfu w rozgrywkach i wyeliminowanie w finale rywala o wielkiej nazwie. Do tego sporo działo się już po zakończeniu sportowej rywalizacji, ale wciąż w okresie obejmującym sezon i raport. Mam tu na myśli pozyskanie zawodników – Jasona Doyla i Krzysztofa Kasprzaka, których w Krośnie nikt z ogólnych obserwatorów się nie spodziewał. Wartość krośnieńskiego żużla już jest duża, ale ciągle rośniemy i rozwijamy się. Przed nami niezwykły sezon, bo w PGE Ekstralidze, który również będzie miał przełożenie na rozpoznawalność. Zyskuje miasto Krosno, partnerzy klubu i drużyna. Fakt, że zbudowaliśmy rozpoznawalną w kraju sportową markę to dla nas powód do satysfakcji i dumy. W 2023 roku mamy w planie wdrożenie kolejnych punktów z naszej klubowej strategii. Czeka nas ogrom pracy, ale największą satysfakcją jest fakt, że to zaangażowanie przynosi efekty w postaci rozwoju krośnieńskiego żużla
– podkreśla Grzegorz Leśniak
Wartość ekspozycji głównych marek związanych z klubem w sezonie 2022 wyniosła dokładnie 41 035 620 zł. Takie środki finansowe należałoby wydać by wykupić reklamę w mediach dla klubu, partnerów i miasta w sezonie 2022. Na tę kwotę złożyło się blisko 123,5 tys. ekspozycji.
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Szpak pokazał swojego towarzysza. Połączyła ich miłość od pierwszego wejrzenia
- Tomaszewska i Sikora spacerują z wózkiem. Wydało się, co ich łączy! [ZDJĘCIA]
- Urbańska obnaża się przed młodzieżą w sieci. Nie jesteście na to gotowi [ZDJĘCIA]
- Była naszą olimpijską królową. Dziś Otylię Jędrzejczak trudno rozpoznać [ZDJĘCIA]