Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

"Podkarpackie uskrzydla" - czy tak będzie się reklamować w Polsce woj. podkarpackie?

Wojciech Malicki
sxc.hu
Państwowa Agencja Rozwoju Turystyki przedstawiła hasło promocyjne Podkarpacia oraz projekt strategii marki i promocji regionu. Jej pomysły nie spodobały się lokalnym specjalistom od promocji i PR.

PART wygrała przetarg na opracowanie marki i strategii promocji Podkarpacia, za otrzyma od Urzędu Marszałkowskiego 146 tys. zł. W czwartek na spotkaniu w urzędzie przedstawiciele agencji przedstawili projekt koncepcji marki regionu. Jej symbolami mają być m.in. Bieszczady, Rzeszów, pałac w Łańcucie i zespół Pectus i kilka innych. A hasło promocyjne regionu ma brzmieć "Podkarpackie uskrzydla"

Ani hasło, ani pomysły PART nie spodobały się lokalnym specjalistom do promocji i PR.

- Nie opracowaliście żadnej koncepcji marki, tylko pomieszaliście różne symbole regionu, nie odpowiadając, na który z nich postawić - to jeden z zarzutów.

To jednak jeszcze nie koniec pracy nad marką i strategią Podkarpacia, ostateczna jej koncepcja ma być gotowa do końca listopada

od 7 lat
Wideo

Wyniki II tury wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24