PART wygrała przetarg na opracowanie marki i strategii promocji Podkarpacia, za otrzyma od Urzędu Marszałkowskiego 146 tys. zł. W czwartek na spotkaniu w urzędzie przedstawiciele agencji przedstawili projekt koncepcji marki regionu. Jej symbolami mają być m.in. Bieszczady, Rzeszów, pałac w Łańcucie i zespół Pectus i kilka innych. A hasło promocyjne regionu ma brzmieć "Podkarpackie uskrzydla"
Ani hasło, ani pomysły PART nie spodobały się lokalnym specjalistom do promocji i PR.
- Nie opracowaliście żadnej koncepcji marki, tylko pomieszaliście różne symbole regionu, nie odpowiadając, na który z nich postawić - to jeden z zarzutów.
To jednak jeszcze nie koniec pracy nad marką i strategią Podkarpacia, ostateczna jej koncepcja ma być gotowa do końca listopada
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Paulla prała brudy z ojcem swojego dziecka. Teraz on ma raka. Padły słowa o żerowaniu
- Andrzej Piaseczny przeszedł operację? Wygląda na to, że chciał ukryć opatrunki...
- Kim jest córka Kowalewskiego? Gabriela idzie w ślady rodziców. Będzie wielką gwiazdą?
- Nowe wieści o tajemniczym ojcu dziecka Tomaszewskiej. Wygadała się bliska osoba