reklama

Potężny korek w Rzeszowie. Przez malowanie pasów

Karolina JamrógZaktualizowano 
Darek Danek
Drogowcy od rana malują pasy przy ulicy Hetmańskiej w Rzeszowie. Roboty wywołały ogromny korek ciągnący się aż do hipermarketu Leclerc.

Z prośbą o interwencję zwrócił się do nas zdenerwowany kierowca, który dziś przed 8 rano próbował dostać się do pracy.

- Malowali pasy na skrzyżowaniu przy stadionie na Hetmańskiej. Korek ciągnął się aż do hipermarketu Leclerc - opowiadał wzburzony. Dlaczego pasy nie mogą być malowane w późniejszych godzinach?

- Pasy zaczynamy malować o godz. 8, bo wtedy większość mieszkańców jest już w pracy. Żeby farba nie odchodziła od jezdni musi być co najmniej 5 stopni ciepła. Pogoda jeszcze nie pozwala nam na pracę w nocy - mówi Maciej Chłodnicki, rzecznik prezydenta miasta. Pasy są malowane w godz. od 8 do 14 i popołudniu od godz. 17 do momentu, gdy robi się chłodno.

Zima 30-lecia w Polsce, zasypie nas śnieg

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 17

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
A dlaczego nie próbował dostać się np. o 4 rano , wtedy napewno nie byłoby korków ?

Mógł sobie przyjechać nawet w nocy.
Róbmy tak wszyscy
e
egzorcysta
A na nóżkach do pracy to nie łaska?? Hę? xD

Toszke za daleko na piechotę. Autobusy też stały w korkach. U mnie kilka osób jadących ta trasą spóźniło sie do pracy.
Czy pan prezydent usprawiedliwi nam spoźnienia?

Co konia obchodzi ze sie woz wywrocil ?
To ze ty jestes pier.dola to wnet sasiada i Bin Ladena bedziesz winil ?
Wnet bedziesz mial problemy ze Ci babcia nie zapisala majatku i przez to nie dostales sie do nieba !!
B
Blanka

Kurde a może by te pasy malować w czerwcu jak już noce są cieplejsze ??? hm ?

j
ja
A na nóżkach do pracy to nie łaska?? Hę? xD

Toszke za daleko na piechotę. Autobusy też stały w korkach. U mnie kilka osób jadących ta trasą spóźniło sie do pracy.
Czy pan prezydent usprawiedliwi nam spoźnienia?
p
piechur

A na nóżkach do pracy to nie łaska?? Hę? xD

T
TOMEK

TO JEST MYSLENIE NASZYCH RZADZACYCH, STEROWANE Z GORY (Z NIEBIOS) PRZEZ REZYSERA NR1 - BAREJE!!!

G
Gość

ZAMKNAC KOREK , TAK JAK STADIONY!!!
TO JEST WYJSCIE NAJLEPSZE!

b
biały

z prośbą o interwencję zwrócił się do nas zdenerwowany kierowca, który dziś przed 8 rano próbował dostać się do pracy. A dlaczego nie próbował dostać się np. o 4 rano , wtedy napewno nie byłoby korków ?

r
romon

o 15.10 wracałem z pracy i malują na koło cmentarza na popitnie na skrzyzowaniu z konf. barskich także dureń nawet nie wie w jakich godzinach malują

G
Gość

Na Hetmańskiej obok stadionu malowali już o 7:40. Dziś jest dzień matur. Egzamin zaczynał się o 9:00. Pan Chłodnicki powinien to wziąć pod uwagę i nie utrudniać maturzystom punkualnego przybycia na matury. Maturzysta niekoniecznie musi przywidzieć że urzędnicy miejscy wymyślą malowanie pasów o 7:40 rano.

G
Gość

Chłodnicki przyjechał do pracy przed malowaniem pasów więc problemu nie widzi

G
Gość

Panie Chłodnicki - kończ PAn ta kompromitację!!!!!Ciekawe w jakich temperaturach przują poprawnie rozumki w magistracie - pewno na syberii bo teraz to juz wam gotuje sie jak nic woda!!!

p
panLis

jeszcze więcej buspasów i zakazów ruchu motocykli do tego niech będzie to już eldorado na drogach
ehhh ktoś chyba przestał myśleć

G
Gość

Nie dość ,że paliwo drogie to przez takie nieodpowiedzialne działanai kierowcy tracą jeszcze więcej pieniędzy i zdrowie. I niech Chłodnicki nie opowiada głupot bo zaczęli robotę grubo przed ósmą, właśnie wtedy dzieci jadą do szkół a wielu dorosłych do pracy.

G
Gość

chyba można by poczekać z tym malowaniem jeszcze tydzień, dwa aż będą cieplejsze noce ?

ale RZESZÓW to stolicą INNOWACJI !!!

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3