Południca zwodząca na Kopcu Tatarskim, Ghul czekający na swe ofiary na cmentarzu, Topielec i Nimfy nad Sanem, Księżniczka obok Wieży Katedralnej. Ich trzeba było pokonać.
Pomagali Mistrz i Herod dający wskazówki w Muzeum Historii Miasta Przemyśla.
Mające magiczną moc zioła, wodę lub inne przedmioty można było zdobyć od szlachcica, alchemika, poety, zegarmistrza.
Aby zdobyć wskazówkę lub przedmiot trzeba było wypowiedź odpowiednie zaklęcie, rytuał albo odpowiedzieć na pytania dotyczące historii lub geografii Przemyśla.
W Przemyskiej Grze Miejskiej zorganizowanej przez Przemyską Gildię Fantastyki wzięło udział kilkudziesięciu zawodników. Od kilkunastoletniej młodzieży, poprzez studentów, po dorosłych. Zdarzały się również drużyny rodzinne.
- Taką grę widzieliśmy w innych miastach w Polsce. W Przemyślu pierwszy raz - mówi Dawid Przywalny, członek zarządu Przemyskiej Gildii Fantastyki. Razem z Oskarem Grzelakiem byli autorami scenariusza niedzielnej gry.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?