Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Powiatowy Jarmark Świąteczny w Mielcu powraca! Ruszyły zapisy wystawców

Monika Sroczyńska
Monika Sroczyńska
Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 Starostwo Powiatowe w Mielcu wraca z koleją edycją Jarmarku Świątecznego. Ruszyły już zapisy wystawców na tę doroczną imprezę.

Bożonarodzeniowy jarmark jest wydarzeniem, które przez lata zdążyło na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Przed dwoma laty uczestniczyło w nim blisko 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających. Była to rekordowa edycja tego wydarzenia w jego przeszło dziesięcioletniej historii.

- Bardzo cieszymy się na myśl o tym, że po rocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, po czasie, w którym organizacja imprez była utrudniona lub wręcz niemożliwa, jarmark powróci na mielecki Rynek. Mamy nadzieję, że będą z nami zarówno mieszkańcy, którzy co roku chętnie odwiedzali tę imprezę, jak również wystawcy. To dzięki nim, dzięki ich regionalnym produktom, dzięki prezentowanemu rękodziełu nasz jarmark przez lata stał się tak popularną i wyjątkową imprezą
- podkreśla starosta mielecki Stanisław Lonczak.

W tym roku już po raz kolejny do dyspozycji wystawców będzie około 250 m2 powierzchni wystawienniczej w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych organizatorzy zachęcają w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Do dyspozycji jest także 32 miejsca o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowane w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 3 grudnia 2021 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: [email protected].

Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 3 grudnia 2021 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2021, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Wszelkie pytania można kierować bezpośrednio do organizatora imprezy pod nr tel.: (17) 78 00 493.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24