Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Problemy z przesyłkami pocztowymi na osiedlu Słocina w Rzeszowie

Wojciech Tatara
Wojciech Tatara
Mieszkańcy rzeszowskiego osiedla Słocina aby otrzymać przesyłkę musieli ją osobiście odebrać z tej poczty. Ma się to zmienić.
Mieszkańcy rzeszowskiego osiedla Słocina aby otrzymać przesyłkę musieli ją osobiście odebrać z tej poczty. Ma się to zmienić. Marcin Żminkowski
Mieszkańcy rzeszowskiego osiedla Słocina skarżą się na duże opóźnienia w otrzymywaniu przesyłek pocztowych lub ich całkowity brak. Poczta Polska tłumaczy, że były to tylko przejściowe problemy spowodowane przez pandemię. Zapewnia też, że wszystko wraca do normy.

Od jakiegoś czasu odbieramy liczne sygnały od mieszkańców osiedla Słocina, którzy skarżą się, że nie otrzymują ważnych przesyłek pocztowych.

- W Rzeszowie chyba brakuje listonoszy, ponieważ są poważne problemy z dostarczaniem przesyłek na moim osiedlu. Zarówno ja, jak i moim sąsiedzi nie otrzymujemy na czas rachunków. Niedawno dostałem upomnienie od dostawcy energii, bo okazało się, że nie zapłaciłem za prąd. Zapłacić jednak nie mogłem, ponieważ nie otrzymałem rachunku - opowiada jeden z mieszkańców osiedla Słocina. - Na poczcie okazało się, że tam jest mój rachunek, którego nikt mi nie dostarczył. Upomnienie jednak dostałem na czas.

Nasz czytelnik interweniował w tej sprawie u kierownictwa poczty w Rzeszowie.

- Niestety z kolejnym rachunkiem było podobnie. Nie trafił on do mnie w odpowiednim terminie - skarży się mieszkaniec osiedla Słocina. - Mój rachunek nył na poczcie. Nie został dostarczony. A może niech poczta zatrudni dodatkowych listonoszy lub poinformuje uczciwie, że na Słocinie przesyłki nie będą dostarczane w terminie i trzeba po nie osobiście się zgłaszać.

Poczta Polska zapewnia, że wszystko wraca do normy
Zwróciliśmy się do Poczty Polskiej z zapytaniem o powody opóźnień z dostarczaniem rachunków i przesyłek na osiedlu Słocina.

Daniel Witowski rzecznik prasowy Poczty Polskiej wyjaśniał nam, że opóźnienia wynikają m.in. z pandemii koronawirusa.

-Piąta fala, potęgowana przez zimowy okres chorobowy, oznaczała dla nas wzmożoną absencję pracowników. Minimalizując negatywne następstwa nieobecności w pracy, podjęliśmy decyzję o zastępczej obsłudze rejonów doręczeń oraz dostarczaniu przesyłek także w soboty. Niestety, przy ograniczonym zasobie kadrowym, mogło to spowodować przejściowe opóźnienia w doręczeniu, za które naszych Klientów, którzy odczuli spadek, jakości świadczonych usług, najmocniej przepraszamy. Obecnie korespondencja na obszarze osiedla Słocina w Rzeszowie doręczana jest na bieżąco, pomimo wciąż zwiększonej absencji pracowników - poinformał nas rzecznik prasowy Poczty Polskiej.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na rzeszow.naszemiasto.pl Nasze Miasto