Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Raport Pentagon Research: Efektywność marek partnerów Cellfast Wilków Krosno oraz miasta Krosna to ponad 29 mln złotych. Świetny wynik

bell, Cellfast Wilki Krosno
– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy - komentuje prezes krośnieńskiego klubu Grzegorz Leśniak
– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy - komentuje prezes krośnieńskiego klubu Grzegorz Leśniak Cellfast Wilki Krosno
Znane są już wyniki ekwiwalentu marketingowego klubu żużlowego Cellfast Wilki Krosno za sezon 2021. Według raportu opracowanego przez Pentagon Research wartość ekspozycji głównych marek związanych z klubem w sezonie 2021 wyniosła 29 093 637 zł. Takie finanse należałoby przeznaczyć by zapewnić przekaz reklamowy partnerom klubu, miastu i drużynie żużlowej. Cellfast Wilki to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce.

Profesjonalne badania objęły klub, jego głównych sponsorów oraz markę Krosno Miasto Szkła. Były to pierwsze w historii badania zwrotu ekwiwalentu marketingowego zamówione przez Cellfast Wilki. Wyniki obejmują okres od 1. listopada 2020 roku do 31. października 2021 roku czyli pokrywają się z pierwszym – historycznym sezonem drużyny Cellfast Wilki na poziomie zaplecza PGE Ekstraligi.

– Z analizy wynika, że Cellfast Wilki Krosno to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce. Wyniki raportu są bardzo dobre dla wszystkich badanych marek – miasta, klubu i sponsorów. Duże znaczenie ma fakt, że eWinner 1. liga jest regularnie transmitowana w telewizji. Sam klub ma sporo tak zwanych kontaktów z odbiorcami także za sprawą mediów społecznościowych i przekazu medialnego – informuje Product Manager Pentagon Research Marcin Suszycki. – Poziom wyników badania efektywności klubu z Krosna jest podobny do niektórych klubów z PGE Ekstraligi. Mamy zatem do czynienia z bardzo dobrymi rezultatami. Klub zbudował już swoją markę i teraz powinien skupić się na jej umacnianiu – dodaje Marcin Suszycki.

Wyniki do badania efektywności marek powstają na bazie analizy wszystkich przekazów – wzmianek o klubie opublikowanych w mediach. Raport jest kompleksowy. Obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.

– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy. O krośnieńskim żużlu jest pozytywnie głośno co daje dużą satysfakcję z wykonywanej przez nas pracy. Cieszy bardzo duża liczba ekspozycji medialnych naszego klubu. Analizując szczegółowo raport widać, że kilka czynników odegrało sporą rolę. Chodzi między innymi o serię siedmiu wygranych z rzędu, awans naszych dwóch zawodników do finału IMP, tytuł mistrza sezonu zasadniczego i w końcu wicemistrzostwo całej ligi. Każdego dnia pracujemy nad tym by krośnieński żużel był coraz mocniejszy i raport Pentagon Research potwierdził, że działania mają przełożenie na rozpoznawalność miasta Krosna, partnerów klubu i samej drużyny

– mówi prezes Cellfast Wilków Grzegorz Leśniak.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24