Raport Pentagon Research: Efektywność marek partnerów Cellfast Wilków Krosno oraz miasta Krosna to ponad 29 mln złotych. Świetny wynik

bell, Cellfast Wilki Krosno
– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy - komentuje prezes krośnieńskiego klubu Grzegorz Leśniak
– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy - komentuje prezes krośnieńskiego klubu Grzegorz Leśniak Cellfast Wilki Krosno
Udostępnij:
Znane są już wyniki ekwiwalentu marketingowego klubu żużlowego Cellfast Wilki Krosno za sezon 2021. Według raportu opracowanego przez Pentagon Research wartość ekspozycji głównych marek związanych z klubem w sezonie 2021 wyniosła 29 093 637 zł. Takie finanse należałoby przeznaczyć by zapewnić przekaz reklamowy partnerom klubu, miastu i drużynie żużlowej. Cellfast Wilki to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce.

Profesjonalne badania objęły klub, jego głównych sponsorów oraz markę Krosno Miasto Szkła. Były to pierwsze w historii badania zwrotu ekwiwalentu marketingowego zamówione przez Cellfast Wilki. Wyniki obejmują okres od 1. listopada 2020 roku do 31. października 2021 roku czyli pokrywają się z pierwszym – historycznym sezonem drużyny Cellfast Wilki na poziomie zaplecza PGE Ekstraligi.

– Z analizy wynika, że Cellfast Wilki Krosno to jeden z najszybciej rozwijających się klubów żużlowych w Polsce. Wyniki raportu są bardzo dobre dla wszystkich badanych marek – miasta, klubu i sponsorów. Duże znaczenie ma fakt, że eWinner 1. liga jest regularnie transmitowana w telewizji. Sam klub ma sporo tak zwanych kontaktów z odbiorcami także za sprawą mediów społecznościowych i przekazu medialnego – informuje Product Manager Pentagon Research Marcin Suszycki. – Poziom wyników badania efektywności klubu z Krosna jest podobny do niektórych klubów z PGE Ekstraligi. Mamy zatem do czynienia z bardzo dobrymi rezultatami. Klub zbudował już swoją markę i teraz powinien skupić się na jej umacnianiu – dodaje Marcin Suszycki.

Wyniki do badania efektywności marek powstają na bazie analizy wszystkich przekazów – wzmianek o klubie opublikowanych w mediach. Raport jest kompleksowy. Obejmuje wartości marketingowe uzyskane dzięki transmisjom telewizyjnym, publikacjom internetowym, social mediach, w prasie tradycyjnej i relacjach w stacjach radiowych.

– Tak dobre wyniki raportu to dla nas powód do dumy. O krośnieńskim żużlu jest pozytywnie głośno co daje dużą satysfakcję z wykonywanej przez nas pracy. Cieszy bardzo duża liczba ekspozycji medialnych naszego klubu. Analizując szczegółowo raport widać, że kilka czynników odegrało sporą rolę. Chodzi między innymi o serię siedmiu wygranych z rzędu, awans naszych dwóch zawodników do finału IMP, tytuł mistrza sezonu zasadniczego i w końcu wicemistrzostwo całej ligi. Każdego dnia pracujemy nad tym by krośnieński żużel był coraz mocniejszy i raport Pentagon Research potwierdził, że działania mają przełożenie na rozpoznawalność miasta Krosna, partnerów klubu i samej drużyny

– mówi prezes Cellfast Wilków Grzegorz Leśniak.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Mistrzostwa w Polsce zwiększą popularność strzelectwa i rugby

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Nowiny 24
Dodaj ogłoszenie