Ruszył Kongres Profesjonalistów PR w Rzeszowie

Redakcja
Ruszył Kongres Profesjonalistów PR w RzeszowieKs. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie był rozchwytywany przez dziennikarzy.
Ruszył Kongres Profesjonalistów PR w RzeszowieKs. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie był rozchwytywany przez dziennikarzy. Archiwum
Maciej Karczyński, ks. dr hab. Józef Kloch i Bartosz Górski – praktycy PR już dzisiaj dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniami na Kongresie Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie.

 

– Media relations to oczywiście tylko wycinek z zagadnień, które będziemy omawiać podczas Kongresu. Część merytoryczna to jednak nie wszystko, ponieważ nasze spotkanie jest już tradycją. Dbamy o przyjazną atmosferę, spotykamy się, rozmawiamy, dzięki czemu wielokrotnie nawiązywane były nawet komercyjne współprace pomiędzy uczestnikami kongresów – zapewnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto Sp. z o.o. i współorganizator kongresu.

Relacje Kościoła i służb specjalnych z mediami

Żadna duża firma czy instytucja nie obejdzie się w dzisiejszych czasach bez działu, który jest odpowiedzialny za wizerunek oraz kontakt z dziennikarzami. Dotyczy to także takich organizacji jak Kościół czy służby specjalne. Wyjątkowość tych instytucji sprawia, że jest to zagadnienie szczególnie trudne.

Ten temat w czasie Kongresu przybliżą osoby, które znają go od podszewki, jak ks. dr hab. Józef Kloch, były rzecznik Konferencji Episkopatu Polski, oraz Maciej Karczyński, były rzecznik Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego i Komendy Stołecznej Policji.

 

Intelektualna uczta dla PR-owców

Nieco inną tematykę poruszy Bartosz Górski, wiceprezes ASSECO Resovia Rzeszów, który opowie m.in., jaka jest medialna skuteczność wydarzeń sportowych.

Kongres PR ma wiele aspektów. - Cieszę się, że kolejny raz jestem w Rzeszowie. Kongres to jak otwarcie nowego sezonu w branży. Na wiosnę tak jak w przyrodę, tak i w uczestników kongresu wchodzi nowy duch i zapał. Liczne prelekcje, wciągające wykłady i studia przypadków wydatnie stymulują i podsycają intelektualnie ten korzystny ferment. To intelektualna uczta dla PR-owca - tłumaczy Adam Łaszyn, prezes zarządu Alert Media Communications.

 

Organizatorami Kongresu Profesjonalistów Public Relations są Newsline sp. z o.o. oraz Ideo sp. z o.o. Tematem przewodnim tegorocznej edycji są relacje z mediami oraz promocja wydarzeń, a pełny program wydarzenia dostępny jest pod adresem www.kongresprofesjonalistow.pl.

Patronat medialny nad tegorocznym Kongresem Profesjonalistów PR objęły: m.in. Gazeta Codzienna Nowiny, Nowiny24.pl.

Z pasji do szycia powstało niezwykłe miejsce w Zielonej Górze

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie