Kampania telewizyjna podkarpackiego piwa skierowana jest do tradycyjnych piwoszy, którzy cenią jakość dobrego piwa za rozsądną cenę.
Reklama piwa Leżajsk z 2012 roku
- Ma na celu przede wszystkim wzmocnienie wizerunku marki, która dostępna jest głównie na Podkarpaciu oraz - dzięki dystrybucji w sieci sklepów „Biedronka” - także w innych częściach Polski – wyjaśnia Sebastian Tołwiński z Grupy Żywiec.
Jest Leżajsk. Jest dobrze.
Spot pod hasłem „Jest Leżajsk. Jest dobrze” pokazuje ogrodową scenkę mającą odzwierciedlać naturę, spokój i niespieszny styl życia związane z tą marką. 30-sekundowa reklama od 6 lutego jest pokazywana w największych kanałach ogólnopolskich.
Ostatnia ogólnopolska kampania piwa Leżajsk odbyła się w czerwcu 1998 r. - Do 2009 r. Leżajsk jako marka regionalna, dostępny był na ograniczonym terenie. A to nie dawało silnych podstaw do wsparcia na poziomie ogólnopolskim.
Reklama piwa Leżajsk z 1998 roku
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?