Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ruszyło telefoniczne centrum obsługi mieszkańców Rzeszowa

Bartosz Gubernat
Telefoniczne centrum obsługi pracuje od poniedziałku do piątku. Jest czynne w godz. 7.30-15.30, w środy do godz. 17. Na petentów, którzy nie zdąża wykonać telefonu w tym czasie czekają punkty urzędu miasta w galeriach Nowy Świat i Millenium Hall czynne od poniedziałku do soboty w godz. 10-18.
Telefoniczne centrum obsługi pracuje od poniedziałku do piątku. Jest czynne w godz. 7.30-15.30, w środy do godz. 17. Na petentów, którzy nie zdąża wykonać telefonu w tym czasie czekają punkty urzędu miasta w galeriach Nowy Świat i Millenium Hall czynne od poniedziałku do soboty w godz. 10-18. Krzysztof Kapica
Dzwoniąc pod numer 177 88 99 00 mieszkańcy Rzeszowa załatwią większość spraw związanych z pracą urzędu miasta.

- Do jego uruchomienia przygotowywaliśmy się pół roku. Tyle zajęło przygotowanie sprzętu i przeszkolenie pracowników. Oddajemy w ręce mieszkańców prawdziwą skarbnicę wiedzy z wszystkich naszych wydziałów - mówi Marcin Stopa, sekretarz miasta Rzeszowa.

Uruchomione dzisiaj telefoniczne centrum obsługi mieszańców mieści się w budynku urzędu miasta przy placu Ofiar Getta. Sześciu konsultantów odbiera tutaj telefony od rzeszowian, dzwoniących pod nowy numer. System automatycznie przekierowuje do nich także połączenia na telefony w sekretariatach poszczególnych wydziałów magistratu.

Telefoniczne centrum obsługi pracuje od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, w środy do godz. 17. Połączenie z numerem 177 88 99 00 jest płatne, według normalnej taryfy operatora.

- Każdy pracownik został przeszkolony we wszystkich wydziałach urzędu. Dlatego zna procedury załatwienia większości spraw i na mnóstwo pytań potrafi odpowiedzieć od ręki. Jeśli temat jest bardziej skomplikowany, na bieżąco może połączyć się z każdym pracownikiem magistratu, albo przekierować do niego petenta. Chcemy doprowadzić do sytuacji, gdy mieszkaniec zostanie obsłużony za jednym połączeniem, a nie jak do tej pory będzie łączony między kolejnymi urzędnikami - dodaje sekretarz Stopa.

- Wkraczamy w nowy wymiar pracy urzędu. Zmiany dyktuje ciągły postęp technologiczny i coraz większe wymagania ze strony mieszkańców, którym chcemy jak najlepiej sprostać - dodaje Tadeusz Ferenc, prezydent Rzeszowa.

Poza obsługą petentów nowe centrum dostało jeszcze dwa inne zadania. Po pierwsze to funkcja interwencyjna. Zamiast na policje, czy do służb odpowiedzialnych za drogi lub oczyszczanie Rzeszowa to tutaj można teraz zadzwonić z informacją o dziurze w ulicy lub przewróconym znaku. Mile widziane są także informacje o uszkodzonej sygnalizacji świetlnej, albo korkach. Telefonista po przyjęciu zgłoszenia natychmiast przekaże je odpowiednim służbom.

- Planujemy także dzwonić do rzeszowian z prośbą o opinie na różne tematy związane z życiem miasta - mówi M. Stopa.

Rzeszowskie centrum jest jednym z pierwszych w kraju. Powstało częściowo na wzór rozwiązań zastosowanych we Wrocławiu. W fazie testów pracownicy odbierali tutaj po ok. 250 telefonów dziennie.

Przewidują, że po rozreklamowaniu numeru w mediach oraz na billboardach ich liczba wzrośnie przynajmniej do 500. Jeśli wówczas będzie to konieczne, do pracy w wydziale zostaną oddelegowani kolejni pracownicy urzędu miasta.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24