Badania w Urzędzie Miasta Rzeszowa we wrześniu przeprowadziła niezależna firma. W trzech największych budynkach ankieterzy przepytali 600 osób załatwiających tu rozmaite sprawy. 90 procent respondentów to osoby fizyczne, pozostali - przedsiębiorcy. Ankieterzy pytali głównie o życzliwość, kompetencje i terminowość urzędników.
- Wyniki są dla nas korzystne. Ponad 86 proc. pytanych twierdzi, że rzeszowscy urzędnicy są kompetentni. Ponad 94 proc. docenia ich za uprzejmość. Tyle samo ankietowanych uznało, że informacje przekazywane przez urząd są dla nich zrozumiałe i czytelne - wylicza Marcin Stopa, sekretarz miasta.
Nieco gorzej mieszkańcy Rzeszowa oceniają urzędników za terminowość załatwiania spraw, z czego zadowolonych jest 75 na 100 pytanych. Od miasta oczekują przede wszystkim wydłużenia czasu pracy urzędu, oraz szybszego załatwiania wielu spraw.
- I w tym celu uruchomiliśmy pierwszy w Polsce oddział urzędu w centrum handlowym. Jesteśmy do dyspozycji petentów siedem dni w tygodniu, w godz. 10-18 - zapewnia sekretarz Stopa.
- Postaramy się poprawić wszystkie niedociągnięcia. Chciałbym, aby w kolejnym badaniu satysfakcja mieszkańców wynosiła 100 procent - deklaruje prezydent Tadeusz Ferenc.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?