SPRAWDŹ
    POPULARNE

    Popularne w marcu

    Rozwiń
    SPRAWDŹ
    Zwiń

    Popularne w marcu

    • Psie piękności na wystawie w Jarosławiu [FOTO, WIDEO]
    • Wiosenne trendy "Styl, moda i uroda". Akcja w galerii w Przemyślu [FOTO]
    • 10 najpopularniejszych rzeszowskich osiedli. Tu przybywa mieszkańców

    Rzeszowianie ocenili urzędników: uprzejmi i kompetentni, ale...

    Rzeszowianie ocenili urzędników: uprzejmi i kompetentni, ale zbyt powolni

    Bartosz Gubernat

    Nowiny

    Aktualizacja:

    Nowiny

    ©Fot. K. Baranowska

    Ankieterzy o opinię poprosili 600 osób, które spotkali w trzech budynkach Urzędu Miasta Rzeszowa.

    ©Fot. K. Baranowska

    Badania satysfakcji klientów Urzędu Miasta Rzeszowa latem przeprowadziło Biuro Badań i Analiz Statystycznych. Ankieterzy przepytali 600 osób, które spotkali w budynkach urzędu przy ul. Okrzei 1, Kopernika 15 i placu Ofiar Getta 7. Pytali o to, czy urzędnicy są uprzejmi, kompetentni oraz czy terminowo załatwiają powierzone im sprawy.

    - Maksymalne oceny otrzymaliśmy za uprzejmość, kompetencję i jakość przekazywanych mieszkańcom informacji. Wysoko oceniło nas w tych kwestiach ponad 95 procent ankietowanych - mówi Marcin Stopa, sekretarz miasta Rzeszowa.

    Gorzej urzędnicy zostali ocenieni za terminowość załatwianych spraw. W tej kwestii maksymalną liczbę punktów przyznało im 7 na 10 osób. Dobrze mieszkańcy ocenili stronę internetową urzędu, którą wskazali jako jedno z najczęściej wykorzystywanych źródeł informacji. Krytyczne uwagi dotyczyły głównie trudności z zaparkowaniem samochodu przed urzędem.

    - Dobre oceny cieszą, ale najbardziej skupiamy się na problemach, które podnoszą mieszkańcy. Dyrektorzy wszystkich wydziałów będą rozmawiać ze swoimi pracownikami o możliwościach poprawy, chociażby skrócenia terminów załatwiania spraw - mówi Marcin Stopa. Z problemem ciasnych parkingów miasto chce walczyć budując w ciągu kilku lat nowy biurowiec w rejonie al. Cieplińskiego.

    - Robimy te badania, aby poprawiać naszą pracę. Na podstawie ankiet w minionych latach uruchomiliśmy punkty obsługi w centrach handlowych i telefoniczną infolinię. Dzięki temu wiele osób może załatwić sprawy podczas zakupów, nawet w sobotę. A do urzędu przyjeżdżają mając już pełną informację o miejscu i sposobie załatwienia ich sprawy. Wszystko mogą wcześniej ustalić przez telefon, dzięki czemu oszczędzają czas i pieniądze - wyjaśnia sekretarz Marcin Stopa.

    Czytaj treści premium w Nowinach24 Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (2)

    Dodaj komentarz
    Wszystkie komentarze (2) forum.nowiny24.pl

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Polecamy

    Nabór do konkursu na Młodzieżową Nagrodę Karola Wielkiego

    Nabór do konkursu na Młodzieżową Nagrodę Karola Wielkiego

    Zrób sobie prezent na Walentynki! Weź udział w loterii Nowin i wygraj mieszkanie

    Zrób sobie prezent na Walentynki! Weź udział w loterii Nowin i wygraj mieszkanie

    Koniec z wojnami o pilota. Więcej telewizji i smartfon w prezencie w Orange Love

    Koniec z wojnami o pilota. Więcej telewizji i smartfon w prezencie w Orange Love

    Zobacz, gdzie dobrze zjeść w Rzeszowie

    Zobacz, gdzie dobrze zjeść w Rzeszowie