Reklama na bilbordach to nagroda za zwycięstwo w ogólnopolskim konkursie najlepszy pomysł promocyjny. Wygrał nasz kalendarz z rysunkami dzieci.
Tylko same spotkania
Niestety miasto nie ma na razie pomysłu jak wykorzystać darmowa reklamę. Jedyny pomysł, na jaki wpadło to stworzenie komisji ds. promocji miasta. W jej skład weszli przedstawiciele m.in.: wyższych uczelni, największych firm, agencji reklamowych i urzędnicy. Efektów nie ma.
Urzędnicy: na reklamę mamy czas
- Na początku lipca spotkamy się z przedstawicielami firmy Stroer, właściciela bilbordów. Wybierzemy miasta, w których będziemy się reklamować - mówi Tadeusz Szylar, dyrektor wydziału promocji urzędu miasta.
Co będziemy reklamować i jak?
- Nie wiemy - odpowiada Szylar. - Na wykorzystanie reklamy mamy czas do kwietnia przyszłego roku.
Jak to robią inni
Szczecin: Ogłosił konkurs na reklamę. Zgłosiło się 14 profesjonalnych agencji reklamowych. Na kampanie miasto wyda 500 tys. zł.
Kielce: Opracowanie strategii promocji miasta zlecono w ub. r. firmie z Poznania. Uznano, że osoby z zewnątrz inaczej widzą miasto.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?