- Wybór Lindstroema nie jest dziełem przypadku - wyjaśnia Antoni Jaklik, wiceprezes sanockiej OSM. - Jest świetnym sportowcem, sympatycznym chłopcem, a przy tym smakoszem dobrego, zdrowego mleka. Znakomicie pasuje do reklamy naszego mleka, pochodzącego od krów wypasanych na nieskażonych chemią bieszczadzkich łąkach.
Reklama sanockiego mleka jest jednym z elementów dużej kampanii reklamowej "Doskonałego Mleka", prowadzonej przez skandynawski koncern Elopak, zainteresowany polskim rynkiem. W koncernie tym, produkującym opakowania kartonowe m.in. do mleka, pracuje ojciec Veli-Mattiego.
- Ta kampania prowadzona jest z podziałem na regiony, dlatego pojawiła się na ekranach "Trójki" - mówi Jaklik. W poszczególnych częściach kraju reklamowane są produkty z lokalnych mleczarni.
Czy sanocka spółdzielnia odczuła już skutki reklamy? - O, tak. Sprzedaż naszego mleka w ostatnim czasie znacznie wzrosła i nadal utrzymuje tendencję zwyżkową - zapewnia Jaklik.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?