Dwa dni konferencji to nie tylko mnóstwo wiedzy i inspiracji dla uczestników. To także czas na integrację, pozyskanie nowych kontaktów i dobrą zabawę.
Pierwszy dzień - 23 października, poświęcony zostanie tematom marketingowym. Podczas niego uczestnicy będą mogli wziąć udział w praktycznym warsztacie pt. Skuteczne prezentowanie projektów i pomysłów biznesowych poprowadzonym przez doświadczonego trenera, Wojtka Murzyna. Również tego dnia będzie można posłuchać wystąpień sześciu specjalistów z branży marketingu. Prelekcje poprowadzą:
• Izabela Sałamacha z tematem: Marketing społeczny – wyzwanie czy trend?
• Magdalena Petryniak z tematem: Wprowadzanie w zachwyt klientów – skuteczną metodą na budowanie trwałych relacji i zatrzymanie retencji?
• Bohdan Pawłowicz z tematem: Lojalność w marketingu – skoro takie proste, to czemu to tak trudne…
• Jakub Woźniak z tematem: Jak niewidzialnie wpływać na ludzi – techniki subtelnej perswazji w marketingu
• Janusz Kamieński z tematem: Dlaczego poważne inwestycje w marketing, a także wysoka sprzedaż mogą doprowadzić do …upadku firmy?
• Jacek Kotarbiński z tematem: Seks i kłamstwa w marketingu i sprzedaży.
24 października, czyli drugiego dnia konferencji organizatorzy zaplanowali tematykę sprzedaży. Uczestnicy wydarzenia będą mogli wziąć udział w warsztacie pt. "Negocjowanie z Rozproszoną Strukturą Decyzyjną czyli Sprzedaż do Organizacji" prowadzonym przez Wojtka Zatorskiego, trenera z wieloletnim doświadczeniem. Ponadto na scenie wystąpią:
• Anita Szymczuch z tematem: Czy sprzedaży można się nauczyć?
• Maciej Dutko z tematem: Jak nie spalić się na starcie – czyli słowo o spamerstwie.
• Kuba Szpunar z tematem: Komunikacja relacji –jak się komunikować by budować głębokie relacje
• Leszek Waliszewski z tematem: Jak Skutecznie Zarządzać Firmą.
• Jacek Rozenek z tematem: Sprzedaj zaufanie, zyskaj zaufanie – czyli rzecz o sprzedaży opartej o relacje i zaufanie – budowanie przewagi na konkurencyjnym rynku
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, kadry zarządzającej ale też pracowników działów sprzedaży i marketingu oraz osób odpowiadających za te tematy w firmach. Organizatorami konferencji są firmy: BC Group oraz Concrea. Szczegółowe informacje, program oraz możliwość rejestracji na konferencje znajdują się na stronie www.mega.rzeszow.pl.
Dzięki dwudniowej konferencji każdy znajdzie coś dla siebie i zdobędzie jak najwięcej wartościowej wiedzy do zastosowania w praktyce. Fakt, że konferencja odbywać się będzie w Stolicy Podkarpacia, będzie również możliwość zwiedzenia tego pięknego miasta oraz nawiązania interesujących znajomości.
Organizatorami wydarzenia są podobnie jak w ubiegłym roku BC Group – firma szkoleniowa oraz Concrea – firma doradztwa marketingowego.
Konferencji patronuje prezydent Tadeusz Ferenc. Więcej informacji na temat wydarzenia oraz wstępny program dostępny jest na stronie www.mega.rzeszow.pl. Ciekawostki związane z konferencją, newsy na temat prelegentów na bieżąco można śledzić na facebook’owym profilu https://www.facebook.com/MEGARzeszow oraz http://www.twitter.com/MEGARzeszow.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Plan urodzinowy Richardson: wyjazd z byłym mężem i byłym partnerem, ale bez gangstera
- Wszyscy patrzyli na wyeksponowane krągłości Romanowskiej na ściance. Stylista ocenia
- Iwona z "Sanatorium" straciła dziecko i męża. To wyznanie złamało nam serca
- Wspólny występ Roksany Węgiel i Kevina Mgleja w cieniu tragedii. Znamy szczegóły