Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Szkło z Krosna najpopularniejsze na polskim rynku

Tomasz Jefimow
Dariusz Gawroński, dyrektor KHS S.A cieszy się z popularności krośnieńskich produktów. Fot. Tomasz Jefimow
Dariusz Gawroński, dyrektor KHS S.A cieszy się z popularności krośnieńskich produktów. Fot. Tomasz Jefimow
Przy 70 proc. poparciu konsumentów marka Krosno zdystansowała konkurentów w plebiscycie Złoty Laur Konsumenta 2011. Krośnieńskie Huty Szkła wygrały w kategorii szkło stołowe na polskim rynku, w której o najwyższe wyróżnienie walczyło sześć firm.

- Laur Konsumenta to największy i najbardziej rozpoznawalny projekt konsumencki – informuje Katarzyna, marketing manager z KHS.

Godło i Złoty Laur - Celem tego jest wyłonienie najpopularniejszych produktów i marek. Przyznanie godła Złoty Laur jest wyrazem uznania kupujących oraz informacją dla producentów i dystrybutorów, po jakie produkty klienci sięgają najczęściej – daje Dziura.

Szklanki i kieliszki to najpopularniejsze produkty Krosna. Są znane w Polsce i na rynkach zagranicznych. Natomiast całość produkcji eksportowej Krośnieńskich Hut Szkła Krosno SA dociera do 60 państw na całym świecie.

Szkło jest bardziej odporne - Zdobycie Złotego Lauru Konsumenta jest dla nas przypieczętowaniem pozycji lidera na rynku szkła stołowego – mówi Dariusz Gawroński, dyrektor generalny KHS. – Od niemal 90 lat wytwarzamy szklane wyroby, które są obecne w większości polskich domów i jak pokazał plebiscyt, nadal cieszą się niesłabnącą popularnością. Sukces zawdzięczamy dbałości o jakość, precyzję wykonania oraz estetykę.

- A dzięki wdrożeniu nowej technologii formowania szkła, kieliszki są bardziej odporne na urazy mechaniczne i mogą być o wiele dłużej użytkowane – dodaje Katarzyna Dziura.

Bestseller tego lata
Wizytówką firmy
jest krystalicznie czyste szkło bez zawartości ołowiu i szkodliwych metali ciężkich. – Teraz, gdy rynek przepełniony jest produktami wątpliwej jakości, my nie obniżamy naszych standardów, a wręcz je podnosimy – mówi Gawroński.

Pomimo trudnej sytuacji przedsiębiorstwa znajdującego się w stanie upadłości, każdego roku wdrażane są nowe projekty, które wytyczają trendy na rynku szkła stołowego. - Przykładem są zdobione szklanki Deco-Line, bezsprzeczny bestseller tego lata – ocenia Gawroński. – A tegorocznej jesieni na rynek trafi kolejny innowacyjny produkt. Będą to kieliszki do szampana z punktem musującym, który pozwala na długotrwałe podtrzymanie efektu musowania – zdradza.

Krośnieńskie Huty Szkła Krosno S.A. zostały założone w 1923 r. i w trakcie wieloletniej działalności stały się synonimem polskiego szkła. W rozbudowanej ofercie firmy znajdują się ekskluzywne produkty ręcznie formowane oraz wysokiej jakości szkło stołowe i dekoracyjne.

 

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24