Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski

Piotr Rutkowski
Piotr Rutkowski
PZPN
Polski Związek Piłki Nożnej oficjalnie rozpoczął współpracę z firmą Tarczyński (marką nr 1 wędlin paczkowanych w Polsce).

Całkowite rozpoczęcie współpracy planowane jest jednak dopiero na początek 2023 roku. Część realizowana będzie jednak już od dzisiaj:

  • Kabanosy Tarczyński zyskują status „Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski”.
  • Logo marki będzie obecne na bandach LED, w czasie konferencji prasowych reprezentacji Polski oraz na zewnętrznych częściach PGE Narodowego

Umowa obowiązuje do 31 lipca 2024 roku z możliwością przedłużenia o następne dwa lata.

– Jako Polski Związek Piłki Nożnej bardzo cieszymy się z przyjęcia firmy Tarczyński do naszej piłkarskiej rodziny. Wszyscy doskonale wiemy, ile państwo Tarczyńscy zrobili w ostatnich latach dla rozwoju sportu w Polsce. Są sponsorem Panthers Wrocław – najlepszej drużyny w Polsce w futbolu amerykańskim, a także sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena. Dlatego tym bardziej doceniamy kolejny krok, który oznacza wymierne wsparcie najpopularniejszej drużyny sportowej w naszym kraju. Cieszymy się szczególnie z podpisania tej umowy, bo dokonujemy tego w wyjątkowym okresie, gdy coraz bardziej czujemy emocje związane ze zbliżającym się mundialem w Katarze. Wierzę mocno, że również dzięki wsparciu naszych wszystkich sponsorów, którzy wypełnili reprezentacyjną piramidę sponsorską, osiągniemy na mistrzostwach świata duży sportowy sukces – mówi Cezary Kulesza, prezes Polskiego Związku Piłki Nożnej.

– Sport ma dla naszej rodzinnej firmy bardzo duże znaczenie, dlatego od lat konsekwentnie inwestujemy w rozwój zawodników, klubów czy całych dyscyplin. Po Panthers Wrocław czy sponsoringu tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena, przyszedł czas na kolejne sportowe wyzwania. Cieszę się, że marka, którą wspólnie z żoną rozwijamy od ponad 30 lat, została sponsorem reprezentacji Polski, będącej dobrem narodowym, a flagowy produkt marki Tarczyński jej Oficjalną Przekąską. Jako Oficjalny Sponsor zamierzamy aktywnie współtworzyć́ najważniejsze dla Polaków sportowe wydarzenia, a nasze produkty będą̨ towarzyszyć́ kibicom w przeżywaniu wyjątkowych piłkarskich emocji – mówi Jacek Tarczyński, założyciel i Prezes Zarządu Tarczyński S.A.

Badania pokazują, że 60 procent Polaków interesuje się piłką nożną. Cztery miliony Polek i Polaków śledzi natomiast kanały społecznościowe skupione na reprezentacji Polski i PZPN, a co drugi ogląda najważniejsze spotkania w telewizji.

– Liczby mówią same za siebie. Piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną sportową w Polsce i wyzwala w kibicach ogromne emocje. Każdy żyje zwłaszcza meczami reprezentacji, która jest najważniejszą drużyną w kraju, drużyną wszystkich Polaków. Cieszymy się, że również sponsorzy dostrzegają ogromną wartość kadry narodowej i chcą grać razem z nami o zwycięstwo. Takie wsparcie jest szczególnie ważne zwłaszcza teraz, tuż przed mistrzostwami świata w Katarze. Serdecznie witamy firmę Tarczyński w bazie sponsoringowej reprezentacji Polski. Łączy nas piłka! – powiedział Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN.

Reprezentacja Polski już na przełomie listopada i grudnia rozpocznie mistrzostwa świata w Katarze. Biało-Czerwoni w fazie grupowej zmierzą się z Meksykiem, Arabią Saudyjską i Argentyną.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Tarczyński nowym sponsorem reprezentacji Polski - Sportowy24

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24