Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Techno Biznes 2016: PGE Obrót nagrodzona za wdrożenie eBOK

oprac. [email protected]
Techno Biznes 2016: PGE Obrót nagrodzona za wdrożenie eBOK
Techno Biznes 2016: PGE Obrót nagrodzona za wdrożenie eBOK Archiwum
Spółka PGE Obrót otrzymała nagrodę „Gazety Bankowej” w konkursie Techno Biznes 2016, za wdrożenie nowej odsłony elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK.

 

 

Miło nam poinformować, że największa spółka w woj. podkarpackim PGE Obrót zdobyła kolejną prestiżową nagrodę. Niedawno, bo ponad miesiąc temu PGE Obrót SA z siedzibą w Rzeszowie, która jest największym dostawcą energii dla domu i biznesu w Polsce została uhonorowana przez Nowiny tytułem i statuetką Lider Regionu w kategorii: Energetyka.

 

Techno Biznes 2016

Kilka dni temu jednak PGE Obrót SA otrzymała w konkursie Techno Biznes 2016 nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej”. W konkursie nagradzane są firmy, które wyróżniają się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. W przypadku firmy PGE Obrót SA doceniono nową odsłonę elektronicznego Biura Obsługi Klienta – PGE eBOK.

Celem konkursu Techno Biznes jest promowanie innowacyjnych produktów i rozwiązań IT oraz szeroko pojętej sfery wymiany wiedzy i doświadczeń. Konkurs ma również na celu pokazanie istotniej roli wdrażanych technologii w funkcjonowaniu firm, jak też korzystnego wpływu na wyniki biznesowe.

 

Najwyższe standardy pod patronatem czterech resortów

Patronat Honorowy nad konkursem objęły cztery resorty: Ministerstwo Energii, Ministerstwo Skarbu Państwa, Ministerstwo Cyfryzacji oraz Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa.

 

W konkursie PGE Obrót otrzymała nagrodę specjalną Redaktora Naczelnego „Gazety Bankowej” za wdrożone w 2015 r. elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE eBOK oraz jego mobilną wersję PGE mBOK.

- Ta nagroda jest dowodem, że PGE Obrót inwestuje w nowoczesne technologie oraz wyznacza najnowsze trendy w biznesie. Naszym celem, który już realizujemy, jest utrzymywanie najwyższych standardów w branży energetycznej, jeśli chodzi o komunikację z klientem i rozwijanie nowoczesnych kanałów kontaktu. Zbudowaliśmy zespół ekspertów, który czuwa nad tymi działaniami – tłumaczy Dariusz Czuk, prezes zarządu PGE Obrót.

 

Co docenili eksperci

- Stale podnosimy jakość oferowanych przez nas usług, kładąc szczególny nacisk na rozwiązania e-commerce. Dbamy o naszego klienta, jego czas i bezpieczeństwo, a uruchomione przez nas nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi to gwarancja wygody, elastyczności oraz pełnej i kompleksowej obsługi na wysokim poziomie. Klient bez wychodzenia z domu, w dogodnym dla siebie czasie zrealizuje sprawy związane z energią elektryczną dzięki łatwemu, przejrzystemu i bezpiecznemu serwisowi PGE eBOK – zapewnia prezes Dariusz Czuk.

 

O randze tej nagrody świadczy też fakt, że laureatów wybrała kapituła składająca się z ekspertów z dziedziny ekonomii, bankowości, finansów oraz informatyki. Ogłoszenie wyników oraz wręczenie nagród miało miejsce 14 kwietnia br. w Arkadach Kubickiego w Warszawie podczas Gali Technologicznej. Ważnych punktem wydarzenia był też panel dyskusyjny dotyczący energetyki.

 

- Uruchomienie nowoczesnego elektronicznego Biura Obsługi Klienta to kolejne udogodnienie, jakie oferuje PGE Obrót swoim odbiorcom. PGE eBOK zastąpił kilka dotychczasowych systemów, zyskał świeży wygląd i innowacyjne funkcjonalności, takie jak połączenie z Facebookiem i Google+, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie - wyjaśnia Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy PGE Obrót SA. - Funkcjonalności PGE eBOK, z których najczęściej korzystają klienci to: weryfikacja stanu rozliczenia energii elektrycznej, sprawdzenie aktualnego salda i wskazania licznika, a także przedłużenie lub wybranie nowej oferty - dodaje Agnieszka Szczekala.

 

Serwis umożliwia też dokonywanie płatności elektronicznych i korzystanie z usługi PGE eFaktura, dzięki której klienci otrzymują fakturę na wskazany adres mailowy. PGE eBOK pozwala monitorować zużycie energii, co może pomóc w skutecznym obniżeniu rachunków za prąd.  - Ciekawym rozwiązaniem jest prezentacja zużycia energii w postaci graficznej z możliwością porównania w analogicznych okresach. Wykres prezentuje np. zużycie średniodobowe w danym okresie rozliczeniowym, co pozwala oszacować dzienny koszt zużycia energii. Dużym atutem jest powiązanie z profilem PGE eBOK kilku kont rozliczeniowych z różnych systemów billingowych, przez co można zarządzać nimi bez konieczności przelogowania, a także możliwość udostępniania konta innym osobom, poprzez zapraszanie zaufanych osób do zarządzania nim - informuje rzecznik prasowy PGE Obrót SA.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24