5/5
Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła...
fot. Materiały GPR Suflidowo

Pojawienie się kolejnego urządzenia nie dziwi dr. Pawła Kowalskiego, badacza marketingu z Uniwersytetu Łódzkiego. Jak tłumaczy ten sposób sprzedaży to same korzyści, bo poza opłatą za prąd właściciel towaru praktycznie nie ponosi żadnych innych kosztów. - W automacie można sprzedać praktycznie każdy towar. W Paryżu widziałem działające na tej zasadzie całe sklepy spożywcze. Jedynym problemem jest przekonanie klientów, by z takich urządzeń chcieli korzystać – mówi naukowiec.

Kontynuuj przeglądanie galerii
WsteczPrzejdź na i.pl

Zobacz również

Bal ponad 300 abstynentów z całej Polski.40 lat Stowarzyszenia Przystań z SieradzaFOT

Bal ponad 300 abstynentów z całej Polski.40 lat Stowarzyszenia Przystań z SieradzaFOT

"Łódzka Forteca Niezdobyta". Czarne Panterki znów triumfują!". Zdjęcia

"Łódzka Forteca Niezdobyta". Czarne Panterki znów triumfują!". Zdjęcia

Polecamy

Swing porwał łodzian! Roztańczony korowód na mokrej Piotrkowskiej ZOBACZ GALERIĘ

Swing porwał łodzian! Roztańczony korowód na mokrej Piotrkowskiej ZOBACZ GALERIĘ

Unikaty, przedmioty z duszą, starocie i nowości - Targi na Księżym Młynie GALERIA

Unikaty, przedmioty z duszą, starocie i nowości - Targi na Księżym Młynie GALERIA

"Łódzka Forteca Niezdobyta". Czarne Panterki znów triumfują!". Zdjęcia

"Łódzka Forteca Niezdobyta". Czarne Panterki znów triumfują!". Zdjęcia