Jak napisał portal dlahandlu.pl, powołując się na dane firmy Nielsen, Tesco wydało w tym czasie na reklamę telewizyjną aż 7 982 699 zł. 9 maja sieć ruszyła z kampanią reklamową "Ciach", w której informuje o dużej obniżce cen produktów w 450 sklepach. Wydatki na reklamę sieci mogą więc jeszcze bardziej się zwiększyć. W zestawieniu Nielsena, oprócz Tesco znalazła się jeszcze jedna sieć handlowa - Lidl - z wydatkami rzędu 6,3 mln zł.
Łącznie w badanym okresie na reklamę żywności wydano aż 112 259 881 zł.
Nowa kampania Tesco ma nie tylko dostarczyć klientom produkty w niskich cenach, ale także napędzić sprzedaż sklepów w sytuacji ostrego spowolnienia gospodarczego i ograniczenia zakupów przez polskich konsumentów. Jednocześnie duże obniżki cen mają pomóc brytyjskiemu operatorowi w walce o klientów z sieciami dyskontów takimi jak: Biedronka, Lidl, Aldi, czy Netto, które w ostatnich latach zdobywają coraz większe udziały w polskim rynku handlowym - czytamy na www.dlahandlu.pl
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Dawno niewidziana Szostak na imprezie. Bardzo się zmieniła [ZDJĘCIA]
- Roksana Węgiel i Kevin Mglej wezmą nowy ślub! Sensacyjne szczegóły tylko u nas
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie