Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Trzeba być przyjaznym

emes
Nowa mapa "Bieszczady", a także folder "Powiat Sanocki" i mapa Sanoka były rozchwytywane. Na zdj. od lewej Andrzej Radwański, Stanisław Orłowski ze Stowarzyszenia Przewodników "Karpaty' oraz Piotr Mazur ze Starostwa Powiatowego.
Nowa mapa "Bieszczady", a także folder "Powiat Sanocki" i mapa Sanoka były rozchwytywane. Na zdj. od lewej Andrzej Radwański, Stanisław Orłowski ze Stowarzyszenia Przewodników "Karpaty' oraz Piotr Mazur ze Starostwa Powiatowego. Marian Struś
SANOK. Jest pilna potrzeba kompleksowej promocji regionu, z udziałem m.in. organizacji turystycznych, przewodnickich, samorządowych oraz gestorów baz. Takie padały opinie podczas seminarium "Współpraca w promocji turystycznej", w sobotę (24 bm.) w sali herbowej Urzędu Miasta.

Organizatorem seminarium było Stowarzyszenie Przewodników Turystycznych "Karpaty". - Wraz z wejściem do Unii Europejskiej spodziewamy się napływu kapitału do biur podróży, które rosnąc w siłę, będą potrzebowały przewodników. Dlatego też dużo w siebie inwestujemy - stwierdził Stanisław Orłowski, prezes "Karpat". Podkreślił, że podjęto prace związane z tworzeniem lokalnych i regionalnych produktów turystycznych m.in. ciekawych tras polsko-słowackich, a w przyszłości także polsko-ukraińskich.
Chcąc osiągnąć zamierzony efekt, wszystkie te atrakcje trzeba odpowiednio sprzedać. Wiele wysiłku w promocję turystyczną regionu i jego wizerunek wkłada Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT). Dzięki niej m. in. woj. podkarpackie, jako jedno z trzech w Polsce, dysponuje pełną bazą informacji turystycznej. Obecnie trwają prace przy wdrażaniu Podkarpackiego Systemu Informacji i Promocji Turystycznej. - Internet jest czymś nie do przecenienia, ale nie zaniedbujemy też innych sposobów dotarcia do potencjalnych gości. Pracujemy nad wydaniem nowego przewodnika turystycznego, folderów, kreujemy nowe produkty m.in. "Zamki i Pałace Podkarpacia" oraz "Sanktuaria Podkarpackie", uczestniczymy w targach i wystawach - stwierdził Jan Sołek, prezes PROT.
Do nowego, profesjonalnego sposobu promowania regionu, miasta, czy poszczególnych produktów turystycznych namawiali tez przedstawiciele Wydawnictwa "Bezdroża" oraz Wydawnictwa Kartograficznego "Compass" z Krakowa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24