Trzeba być przyjaznym

emes
Nowa mapa "Bieszczady", a także folder "Powiat Sanocki" i mapa Sanoka były rozchwytywane. Na zdj. od lewej Andrzej Radwański, Stanisław Orłowski ze Stowarzyszenia Przewodników "Karpaty' oraz Piotr Mazur ze Starostwa Powiatowego.<br>
Nowa mapa "Bieszczady", a także folder "Powiat Sanocki" i mapa Sanoka były rozchwytywane. Na zdj. od lewej Andrzej Radwański, Stanisław Orłowski ze Stowarzyszenia Przewodników "Karpaty' oraz Piotr Mazur ze Starostwa Powiatowego. Marian Struś
SANOK. Jest pilna potrzeba kompleksowej promocji regionu, z udziałem m.in. organizacji turystycznych, przewodnickich, samorządowych oraz gestorów baz. Takie padały opinie podczas seminarium "Współpraca w promocji turystycznej", w sobotę (24 bm.) w sali herbowej Urzędu Miasta.

Organizatorem seminarium było Stowarzyszenie Przewodników Turystycznych "Karpaty". - Wraz z wejściem do Unii Europejskiej spodziewamy się napływu kapitału do biur podróży, które rosnąc w siłę, będą potrzebowały przewodników. Dlatego też dużo w siebie inwestujemy - stwierdził Stanisław Orłowski, prezes "Karpat". Podkreślił, że podjęto prace związane z tworzeniem lokalnych i regionalnych produktów turystycznych m.in. ciekawych tras polsko-słowackich, a w przyszłości także polsko-ukraińskich.
Chcąc osiągnąć zamierzony efekt, wszystkie te atrakcje trzeba odpowiednio sprzedać. Wiele wysiłku w promocję turystyczną regionu i jego wizerunek wkłada Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna (PROT). Dzięki niej m. in. woj. podkarpackie, jako jedno z trzech w Polsce, dysponuje pełną bazą informacji turystycznej. Obecnie trwają prace przy wdrażaniu Podkarpackiego Systemu Informacji i Promocji Turystycznej. - Internet jest czymś nie do przecenienia, ale nie zaniedbujemy też innych sposobów dotarcia do potencjalnych gości. Pracujemy nad wydaniem nowego przewodnika turystycznego, folderów, kreujemy nowe produkty m.in. "Zamki i Pałace Podkarpacia" oraz "Sanktuaria Podkarpackie", uczestniczymy w targach i wystawach - stwierdził Jan Sołek, prezes PROT.
Do nowego, profesjonalnego sposobu promowania regionu, miasta, czy poszczególnych produktów turystycznych namawiali tez przedstawiciele Wydawnictwa "Bezdroża" oraz Wydawnictwa Kartograficznego "Compass" z Krakowa.

W tym roku czekają nas dynamiczne zmiany na rynku pracy

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3