Czwartkowe dyżury - pod nr tel 17 858 61 85:
- w sprawach dot. emerytur i rent w godz. 10:30 – 12:00
- w sprawach dot. zasiłków w godz. 12:30 – 14:00
Przypominamy ponadto, że ZUS, uruchomił także 3 nowe linie tematyczne:
1. tel. 22 290 87 01
- obsługa w sprawie świadczeń z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
- obsługa w sprawie zasiłków opiekuńczych na czas opieki nad dzieckiem w związku z zamknięciem żłobka, klubu dziecięcego, przedszkola, szkoły
2. tel. 22 290 87 02
- obsługa w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców
3. tel. 22 290 87 03
- obsługa w sprawie odwołanych badań lekarskich i rehabilitacji leczniczej
Pod tymi numerami pracownicy ZUS dostępni w dni robocze (pn.- pt.) w godzinach 7:00 - 15:00.
Do dyspozycji jest też ogólnopolska linia telefoniczna - 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.-pt) w godzinach 7:00 - 18:00. Po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:
- 1 - Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
- 2 - Renty i emerytury,
- 3 – Zasiłki,
- 4 - Informacje dla ubezpieczonych,
- 5 - Informacje dla płatników,
- 7 – Wsparcie dla przedsiębiorców
- 9 - Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji
Dodatkowo w sprawie wsparcia dla przedsiębiorców możecie skorzystać z pomocy doradców ds. ulg i umorzeń.
Wspieramy Lokalny Biznes!
iPolitycznie - Dominik Tarczyński - skrót 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?