- Zdecydowaliśmy się na uruchomienie w Przemyślu contact center, które będzie obsługiwać naszych klientów z całej Polski. A mamy 5 milionów klientów. Naszym celem jest troska o nich, o ich potrzeby i komfort. Contact center jest zdalnym sposobem kontaktu z klientem. Nie wychodząc z domu, może załatwić wiele spraw, dowiedzieć się o stan faktury, zmienić swoje dane teleadresowe, zapytać o aktualną ofertę naszej firmy — mówi Robert Choma, prezes PGE Obrót w Rzeszowie.
Klienci mogą się kontaktować z contact center telefonicznie lub e-mailowo.
- Decyzja o lokalizacji części infrastruktury zdalnej obsługi na Podkarpaciu, to wynik analiz biznesowych i współpracy z partnerem zewnętrznym zajmującym się rekrutacją i pozyskiwaniem pracowników — twierdzi prezes Choma.
Miesięcznie contact center odbiera 170 tys. telefonów od klientów z całej Polski. Osoba, która z dowolnego miasta w Polsce dzwoni na infolinię PGR Obrót, pod numer 422 222 222, może dodzwonić się m.in. do Przemyśla.
- Cieszymy się z każdego nowego zakładu w mieście, z każdych nowych miejsc pracy. Takie inicjatywy są mile widziane — mówi Wojciech Bakun, prezydent Przemyśl.
Protest w obronie Parku Śląskiego i drzew w Chorzowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Rozanielona Kinga Duda wije sobie nowe gniazdko w Warszawie! ZDJĘCIA TYLKO U NAS
- Grób Wojciecha Siemiona wyróżnia się na cmentarzu. Uwielbiany aktor zginął tragicznie
- Gąsiewska wygina się w krzakach. Fani dostrzegli gigantyczną zmianę [ZDJĘCIA]
- Koroniewska po śmierci matki została zupełnie sama. Smutne, co mówi o relacji z ojcem