Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

W Rzeszowie debatują o skutecznym marketingu samorządów

[email protected]
W Rzeszowie debatują o skutecznym marketingu samorządówW Rzeszowie trwa (20-21 bm.) IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach.
W Rzeszowie debatują o skutecznym marketingu samorządówW Rzeszowie trwa (20-21 bm.) IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach. Archiwum
Praktycy biznesu, samorządowcy, eksperci od mediów, reklamy i PR dyskutują w Rzeszowie na IV Kongresie Innowacyjnego Marketingu w samorządach.

 

Ponad 150 uczestników – praktyków biznesu, samorządowców oraz przedstawicieli mediów, agencji reklamowych, interaktywnych i PR-owych dyskutuje o skutecznym marketingu, o przyszłości marketingu miejsc i wykorzystaniu  do tego celu nowoczesnych technologii. W Rzeszowie trwa (czwartek i piątek, 20-21 bm.) IV Kongres Innowacyjnego Marketingu w samorządach.

Przemyślana idea, spójny komunikat, kreatywny pomysł i wyrazista forma przekazu – to elementy współczesnego marketingu miejsc. To równocześnie jeden z tematów dyskusji uczestników odbywającego się właśnie w Rzeszowie Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Ideą jest szersze spojrzenie na kwestię promocji miast i regionów.
– To o czym dzisiaj rozmawiamy ma pomóc samorządowcom w interpretowaniu oczekiwań grup docelowych, działań promocyjnych i poszerzeniu wiedzy w zakresie wykorzystania dostępnych narzędzi marketingowych – wyjaśnia dr Dariusz Tworzydło, prezes zarządu Exacto sp. z o.o.

Pomysł potem technologia
Z czego wynika niepowodzenie niektórych projektów? Czy eksperci od marketingu i PR prawidłowo interpretują potrzeby komunikacyjne czy promocyjne miast i regionów? O zaangażowaniu otoczenia w komunikację często decydują nie narzędzia, ale sam przekaz – jego treść i jakość. Dlatego tak istotna jest długofalowa strategia bazująca na rozpoznaniu potrzeb oraz stworzeniu kluczowych przesłań.
Według Adama Łaszyna, prezesa zarządu Alert Media Communications to one wyznaczają kierunek i kształt przyjętej taktyki. Zasadniczą rolę w powodzeniu kampanii odgrywa big idea, czyli koncept, wokół którego budowana jest kampania.
Artur Żyrkowski, prezes zarządu, Agencja Promocji Miast i Regionów dodał, że kreatywny pomysł i unikatowy sposób prezentacji idei często znaczy więcej niż nowinki technologiczne.

Nowe spojrzenie na marketing terytorialny
Czy jesteśmy w stanie wyobrazić sobie dzisiejszy marketing bez prób trwalszego związania klienta z marką? Lojalność to jeden z elementów decydujących o przewadze konkurencyjnej. Jednak jej budowanie nie musi ograniczać się wyłącznie do programów lojalnościowych.
Bohdan Pawłowicz, właściciel PBS Pawłowicz Business Solutions uważa, że istnieje inna droga do stworzenia i utrzymania więzi – to wyszukane projekty, u podstaw których znajdują się partnerskie relacje oparte na zrozumieniu i uczciwości. Jak mówił kształtowanie długofalowych i wartościowych relacji wymaga inteligentnej oraz konsekwentnej pracy, nie zaś schematycznych działań.
Z kolei Szymon Sikorski, prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, przekonuje, że przyszłość kształtowania marek miejsc to dwukierunkowy dialog i budowanie społeczności. Zwróca on uwagę na potrzebę angażowania otoczenia w komunikację, co nie tylko pozwala zidentyfikować potrzeby odbiorców, ale dzięki ich udziałowi skuteczniej realizować działania promocyjne.

Jednym z patronów tego wydarzenia są nowiny24.pl i GC Nowiny. Głównymi partnerami kongresu są  Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Partnerem technologicznym wydarzenia jest TVP

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24