Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i...
fot. Aneta Żurek/Polska Press

Wirtualne przymierzalnie, inteligentne koszyki.. Sprawdź, jak będą wyglądały sklepy w 2025 roku!

- Prawie 80% sprzedawców uważa zintegrowanie sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym ze sklepem internetowym za istotne dla rozwoju ich biznesu, wynika z raportu „Zebra 2017 Retail Vision Study”. Szybko bowiem okazało się, wbrew początkowym obawom, że oba kanały sprzedaży tzn. tradycyjny i online, mogą się świetnie uzupełniać, jeśli dba się o ich równomierny rozwój. Dlatego tak istotna jest cyfryzacja sklepów stacjonarnych i wprowadzanie rozwiązań technologicznych wspierających sprzedaż. Dzięki nim zyskują dwie strony – sprzedawcy zwiększają obroty oraz mogą lepiej poznać preferencje i zwyczaje zakupowe odbiorców ich produktów i usług. Klienci natomiast oszczędzają czas i otrzymują spersonalizowaną ofertę – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

Zobacz również

Pog(R)adajmy. Kim jest gracz? Cykliczne spotkania w Cybermachina Toruń dla wszystkich

Pog(R)adajmy. Kim jest gracz? Cykliczne spotkania w Cybermachina Toruń dla wszystkich

Wartościowe rezultaty lekkoatletów pilskiej Gwdy w Poznaniu

Wartościowe rezultaty lekkoatletów pilskiej Gwdy w Poznaniu

Polecamy

Polacy walczą o udział w mistrzostwach świata. Osłabienia w kadrze Biało-Czerwonych

Polacy walczą o udział w mistrzostwach świata. Osłabienia w kadrze Biało-Czerwonych

Świątek w Rzymie wpadła w szał smakowania włoskiej kuchni

Świątek w Rzymie wpadła w szał smakowania włoskiej kuchni

Do sałatki, deseru, na suchą skórę i zniszczone włosy. Ten olej leczy i odmładza

Do sałatki, deseru, na suchą skórę i zniszczone włosy. Ten olej leczy i odmładza