Wojciech Stawowy, legenda Cracovii Kraków trenerem Stali Rzeszów? Klub nie potwierdza i nie zaprzecza

TOR
Stal Rzeszów szuka trenera z nazwiskiem, który miałby budować zespół na nowy sezon. Działacze niewiele mówią, ale od czego są nieoficjalne sygnały.

Wedle jednego z nich na Hetmańskiej miałby wylądować Wojciech Stawowy, znany m.in. z pracy w Cracovii. Co do bramkarza, Stal szuka takowego w ekstraklasowej Jagiellonii. Podobno.

Stawowy w karierze piłkarskiej i szkoleniowej związany najdłużej był z Cracovią, z którą jako trener m.in. dwukrotnie wywalczył awans do Ekstraklasy. Prowadził także m.in. Arkę Gdynia, Górnika Łęczna, GKS Katowice, Miedź Legnica i Widzewa Łódź. Pracuje jako dyrektor sportowy Escola Varsovia, szkółki piłkarskiej dla dzieci w Warszawie, będącej pod patronatem klubu FC Barcelona.

Stawowy jest zwolennikiem ofensywnej gry opartej na dużej ilości krótkich podań. W zespołach prowadzonych przez Stawowego widać często oryginalne rozwiązania taktyczne np. gra bez "typowego" napastnika. W swojej pracy bazuje na klasycznym systemie 4-3-3, przechodzącym okresowo w 3-4-3.

Zobacz także: Derby 2018 Resovia - Stal Rzeszów 2:1

Derby Rzeszowa: Resovia - Stal 2:1. Olek Drobot bohaterem os...

Wideo

Komentarze 11

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

H
Hehe
W dniu 17.05.2018 o 20:24, rzeszowiak napisał:

Fajnie. Im większe "gwiazdeczki" sprowadzą tym większa przyjemność kolejnego zwycięstwa w nadchodzącym sezonie z nimi.

Nie będziemy grać w przyszłym sezonie z tymi patałacha mi :D ...oby! II LIGA musi być xdh
f
fan Petru
W dniu 18.05.2018 o 02:15, gosc napisał:

Sam trener tej klasy to przeciez ok 20 tys zl na miesiac, nie mowiac o zawodniach ocierajacych sie przynajmniej o ekstraklase o ktorych tez mowa. Droga zabawa jak na polamatorska 3 lige. Znow Ferenc na to wylozy, mimo ze 80% mieszkancow pilka w ogole nie obchodzi? Jeszcze zeby takie decyzje bronily wyniki, a te sa fatalne w stosunku do poniesionych nakladow...

Nie znasz gostku polskich znaków ?

g
gosc

Sam trener tej klasy to przeciez ok 20 tys zl na miesiac, nie mowiac o zawodniach ocierajacych sie przynajmniej o ekstraklase o ktorych tez mowa. Droga zabawa jak na polamatorska 3 lige. Znow Ferenc na to wylozy, mimo ze 80% mieszkancow pilka w ogole nie obchodzi? Jeszcze zeby takie decyzje bronily wyniki, a te sa fatalne w stosunku do poniesionych nakladow...

G
Gonzol

Połowa artykułu czyli taktyka Stawowego perfidnie skopiowana z Wikipedii, plagiat!

R
Rzeszowianin
W dniu 17.05.2018 o 22:48, kibic napisał:

No proszę!Znowu wypowiedzi resoviaczków.Zajmijcie się swoim podwórkiem,bo nawet na derby nie potrafiliście zebrać 999 osób.Więcej i to dużo ma kibiców STAL i to widać przez te ostatnie 5 lat,jest nas przynajmniej 3 razy tyle-zobacz statystyki.Teraz grajkom nie idzie,ale to się odmieni!!!!!!!

Co ty czlowieku bierzesz?
Ze takich dewiantow musi nosic ta ziemia!
k
kibic

No proszę!Znowu wypowiedzi resoviaczków.Zajmijcie się swoim podwórkiem,bo nawet na derby nie potrafiliście zebrać 999 osób.Więcej i to dużo ma kibiców STAL i to widać przez te ostatnie 5 lat,jest nas przynajmniej 3 razy tyle-zobacz statystyki.Teraz grajkom nie idzie,ale to się odmieni!!!!!!!

K
Kazimierz

Pieniądze sponsora prywatne więc dajcie spokój z tą wielką kasą od miasta a może miasto wróci Stali to co zabrało?

m
maniek
W dniu 17.05.2018 o 21:34, kibic napisał:

Tylko prosze niech to sie nie odbywa z publicznych pieniedzy jak do tej pory. Dostepne fundusze na poziomie 1 ligowym pozwolily zaledwie na srodek tabeli w 3 lidze i rownorzedna walke jedynie z zespolami polamatorskimi, typu mks trzebinia. I teraz rozwiazaniem maja byc jeszcze wieksze wydatki? Niech ktos policzy ile dotad miasto wyrzucilo w bloto i powstrzyma to marnotrastwo, a jak chca wyrzucac dalej to niech robia to za prywatne fundusze sponsorow!

Przedstaw dowody: np. przelewy, umorzenia itp.

k
kibic

Tylko prosze niech to sie nie odbywa z publicznych pieniedzy jak do tej pory. Dostepne fundusze na poziomie 1 ligowym pozwolily zaledwie na srodek tabeli w 3 lidze i rownorzedna walke jedynie z zespolami polamatorskimi, typu mks trzebinia. I teraz rozwiazaniem maja byc jeszcze wieksze wydatki? Niech ktos policzy ile dotad miasto wyrzucilo w bloto i powstrzyma to marnotrastwo, a jak chca wyrzucac dalej to niech robia to za prywatne fundusze sponsorow!

u
ulrik

Druga część artykułu praktycznie skopiowana z wikipedii. Proszę opisać źródło

r
rzeszowiak

Fajnie. Im większe "gwiazdeczki" sprowadzą tym większa przyjemność kolejnego zwycięstwa w nadchodzącym sezonie z nimi. 

Dodaj ogłoszenie