Wreszcie połączyli obwodnicę z przemysłową częścią Jarosławia

Norbert Ziętal [email protected]
Wreszcie połączyli obwodnicę z przemysłową częścią JarosławiaZakończenie budowy ronda umożliwiło otwarcie łącznika obwodnicy Jarosławia z przemysłową częścią miasta.
Wreszcie połączyli obwodnicę z przemysłową częścią JarosławiaZakończenie budowy ronda umożliwiło otwarcie łącznika obwodnicy Jarosławia z przemysłową częścią miasta. Norbert Ziętal
Wreszcie po 5 miesiącach od oddania obwodnicy, otwarto łącznik, prowadzący do przemysłowej dzielnicy Jarosławia i ciężarówki znikną z centrum miasta.

 

Uruchomienie łącznika uzależnione było od zakończenia budowy ronda. Ta została sfinalizowana w ub. tygodniu.

- Budowa ronda, na skrzyżowaniu drogi łącznikowej z ul. 3 Maja i Morawską, do połączenia z węzłem obwodnicy, kosztowała 2,8 mln złotych. Inwestycja ta jest szczególnie ważna dla lokalnej społeczności. Pozwoli na poprowadzenie ruchu pojazdów łącznikiem obwodnicy, eliminując niemal w całości ruch ciężkich pojazdów przez miasto – informuje Joanna Rarus z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Rzeszowie.
 

- To wielki dzień dla Jarosławia. Cieszę się, że pomimo trudności, braku pieniędzy, udało się zrealizować to przedsięwzięcie. Takie inwestycje dla miasta powstają raz na pięćdziesiąt lat – mówi Andrzej Wyczawski, burmistrz Jarosławia.
 

Jeszcze do niedawna kompletnie zakorkowane miasto teraz odetchnie. Prowadzą przez nie ruchliwe międzynarodowa trasa E40 oraz drogi z północy.
- Dzisiaj została postawiona komunikacyjna kropka na „i” Jarosławia i powiatu jarosławskiego – twierdzi Jerzy Batycki, starosta jarosławski.

Kończy się również kilkumiesięczna udręka mieszkańców pobliskich Tuczemp. W grudniu została oddana do użytku 11 km obwodnica miasta. Przejęła tranzytowy ruch samochodów. Niestety, nie zapewniono dogodnego dojazdu do przemysłowych części Jarosławia. Tutaj znajdują się m.in. huta szkła, zakłady zbożowe i mnóstwo innych firm. W najgorszej sytuacji byli kierowcy, którzy jechali od strony Radymna i Przemyśla. Aby dojechać do dzielnicy przemysłowej musieli obwodnicą dotrzeć do centrum miasta i wracać starą drogą. Nadkładali ponad 10 km. Kierowcy zaczęli wykorzystywać osiedlowe drogi w Tuczempach. To powodowało protesty mieszkańców i kilkakrotne blokady dróg.
 

Wideo

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

r
random
mogli, ale po co? w polsce specjalnie sie wykonuje projekty z błędami po to zeby ktos potem zarobil na naprawie tych bledow, to jest lancuszek ukladow.
2,8 mln zl kosztowalo to, gruba kasa co nie? teraz juz wiesz po co, tak samo w warszawie zle buduja metro, juz sie cos zawalilo, a po co? a po to zeby przedluzac budowe i naprawiac i napychac kieszonki:)
w zadnym innym kraju UE nie ma takich "bledow" w projektach :)
e
ekspert ekonomiczny
To celowa polityka stosowana przez okupantów, by utrudniać życie Polakom !
Strzeżcie się fałszywych proroków, którzy przychodzą do was w owczej skórze, a wewnątrz są drapieżnymi wilkami. Poznacie ich po ich owocach.
j
jaaaaaa
co z tego ze oddane jak załadowane butelkami tiry dalej ładuja sie w miasto zeby ominąc bramki na obwodnicy
C
C
Takie inwestycje dla miasta powstają raz na pięćdziesiąt lat – mówi Andrzej Wyczawski, burmistrz Jarosławia.
 
A  TAKIEGO BURMISTRZA RAZ NA STO LAT!
A
Aslo
A co się zawaliło przy budowie metra w Warszawie?? Bo ja o żadnym zawaleniu nie słyszałem... Co najwyżej o zalaniu ale za to żadne dodatkowe pieniądze nie są przewidziane dla wykonawcy
O
Olek
Nie mogli od razu zrobić dobrze?
Dodaj ogłoszenie