Od razu to zastrzegam, nie mam nic przeciwko wydawaniu pieniędzy na promocję Podkarpacia. Przeciwnie, na dobrą akcję, niebanalny pomysł, nie warto żałować kasy. Ale zapraszanie amerykańskich dziennikarzy to rzucanie się z motyką na słońce, które przyniesie mizerny, albo najpewniej, żaden efekt promocyjny.
Dlaczego? Bo nie jestem naiwny, i nie wierzę, że poważne amerykańskie gazety i stacje TV przyślą do nas swoich czołowych reporterów, którzy za darmo (czytaj za bezpłatną parodniową wycieczkę) zapełnią całe szpalty i audycje peanami o walorach Podkarpacia. Nie wierzę też, że po ich tekstach na Polskę ruszy nawałnica turystów z portfelami pełnymi zielonych banknotów.
Zamiast "na dzień dobry" podbijać Amerykę, lepiej skutecznie zareklamować Podkarpacie w którymś z europejskich krajów, a jeszcze lepiej zrobić to w... Polsce.
Tak, właśnie w Polsce, gdzie - jak pokazały badania - nasz region bardzo dobrze się kojarzy, ale wciąż jest za rzadko odwiedzany przez krajowych turystów. Również dlatego, że wciąż nie doczekał się akcji promocyjnej z prawdziwego zdarzenia.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- 19-letnia Emilia Dankwa odsłania brzuch i wygina śmiało ciało w cekinach i szpilkach
- Andrzej z "Sanatorium miłości" mieszka w DPS. Nie zgadniecie, kto chce mu pomóc
- Marcin Miller chudnie w zastraszającym tempie. Lider Boysów to teraz niezłe ciacho!
- Rutkowski grozi, że nagra piosenkę z Wiśniewskim! Będzie nowe Ich Troje?!