Jeśli nie ma cię w internecie, to nie istniejesz - czy się to komuś podoba, czy nie, w tym powiedzeniu nie ma przesady. To rzeczywistość, z którą po prostu trzeba się pogodzić.
Wiedzą o tym nie tylko np. studenci poszukujący pracy i pokazujący się na każdym możliwym portalu społecznościowym, ale także firmy, których istnienie i rozwój zależą w dużej mierze od tego, jak prezentują się w sieci.
Nic więc dziwnego, że zarówno małe, jak i większe przedsiębiorstwa robią wiele, by ich strony internetowe, opisy usług lub produktów oraz dotyczące ich komentarze internautów były dobrze widoczne i pozytywnie kojarzone. A jak mają to osiągnąć? Oczywiście poprzez internetową reklamę.
- Coraz większa liczba przedsiębiorstw bazuje na klientach pozyskanych online, dlatego reklama w wyszukiwarkach jest dla nich podstawowym kanałem komunikacji z rynkiem.
Ponadto w dzisiejszych czasach nie wypada być poza pierwszą dziesiątką w Google - mówi Bartek Rybacki z firmy Sunrise System.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zadymy na urodzinach uczestniczki "Rolnika". Karetka pogotowia, gaz pieprzowy. Szok!
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA