Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Andrzej Plęs
Andrzej Plęs
Internet jest podstawowym źródłem informacji i płaszczyzną komunikacji, nie ma cię w cyberprzestrzeni, to jakby nie było cię w ogóle. Dla marketingu to i wyzwanie i coraz bardziej znacząca sfera działań. Dla samorządów to szansa na promocję swoich atutów. Trzeba tylko umieć tę szansę wykorzystać.

Jak ją wykorzystać – będzie przedmiotem prelekcji i debat Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, na który organizatorzy zapraszają do Rzeszowa w dn. 28 i 29 listopada br. Samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”, bo marketingowcy już dawno przekonali się, a samorządowcy przekonują, że z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych. Jak wynika z analiz Roberta Romanowskiego i Andrzeja Szymkowiaka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2014 – 2018, liczba użytkowników którzy szukali w mediach społecznościowych informacji o działaniach prowadzonych przez powiaty wzrosła o 54 procent.
Dla coraz większej liczby użytkowników sieci rzeczywistości wirtualna i realna funkcjonują równolegle wobec siebie, nierzadko ta wirtualna odgrywa dominującą rolę w codziennych wyborach życiowych, podejmowanych decyzjach „w realu”, kształtowaniu światopoglądu, a z pewnością jest podstawowym źródłem informacji i powszechniejącą płaszczyzną komunikacji.
Dynamika tego zjawiska, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych przez marketing także do promocji regionu czy miasta.
- Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji - mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. – Jako organizatorzy Kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci. Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze case studies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów.
Kongres adresowany jest do prezydentów, burmistrzów i wojtów miast i wsi oraz dyrektorów wydziałów promocji i komunikacji jednostek samorządowych, sekretarzy gminnych, przedstawicieli agencji rządowych, agencji marketingowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu.
Warunki uczestnictwa w spotkaniach i tryb rejestracji można znaleźć na internetowej stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24
Dodaj ogłoszenie