Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Andrzej Plęs
Andrzej Plęs
Internet jest podstawowym źródłem informacji i płaszczyzną komunikacji, nie ma cię w cyberprzestrzeni, to jakby nie było cię w ogóle. Dla marketingu to i wyzwanie i coraz bardziej znacząca sfera działań. Dla samorządów to szansa na promocję swoich atutów. Trzeba tylko umieć tę szansę wykorzystać.

Jak ją wykorzystać – będzie przedmiotem prelekcji i debat Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, na który organizatorzy zapraszają do Rzeszowa w dn. 28 i 29 listopada br. Samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”, bo marketingowcy już dawno przekonali się, a samorządowcy przekonują, że z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych. Jak wynika z analiz Roberta Romanowskiego i Andrzeja Szymkowiaka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2014 – 2018, liczba użytkowników którzy szukali w mediach społecznościowych informacji o działaniach prowadzonych przez powiaty wzrosła o 54 procent.
Dla coraz większej liczby użytkowników sieci rzeczywistości wirtualna i realna funkcjonują równolegle wobec siebie, nierzadko ta wirtualna odgrywa dominującą rolę w codziennych wyborach życiowych, podejmowanych decyzjach „w realu”, kształtowaniu światopoglądu, a z pewnością jest podstawowym źródłem informacji i powszechniejącą płaszczyzną komunikacji.
Dynamika tego zjawiska, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych przez marketing także do promocji regionu czy miasta.
- Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji - mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. – Jako organizatorzy Kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci. Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze case studies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów.
Kongres adresowany jest do prezydentów, burmistrzów i wojtów miast i wsi oraz dyrektorów wydziałów promocji i komunikacji jednostek samorządowych, sekretarzy gminnych, przedstawicieli agencji rządowych, agencji marketingowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu.
Warunki uczestnictwa w spotkaniach i tryb rejestracji można znaleźć na internetowej stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

od 7 lat
Wideo

21 kwietnia II tura wyborów. Ciekawe pojedynki

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24