reklama

Zbliża się IX Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach

Andrzej Plęs
Andrzej Plęs
Zaktualizowano 
Internet jest podstawowym źródłem informacji i płaszczyzną komunikacji, nie ma cię w cyberprzestrzeni, to jakby nie było cię w ogóle. Dla marketingu to i wyzwanie i coraz bardziej znacząca sfera działań. Dla samorządów to szansa na promocję swoich atutów. Trzeba tylko umieć tę szansę wykorzystać.

Jak ją wykorzystać – będzie przedmiotem prelekcji i debat Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, na który organizatorzy zapraszają do Rzeszowa w dn. 28 i 29 listopada br. Samorządowcy oraz marketingowcy z całej Polski spotkają się po raz dziewiąty, aby rozmawiać o najnowszych trendach w promocji miast i regionów z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Temat przewodni Kongresu brzmi „Miejsce w mediach społecznościowych”, bo marketingowcy już dawno przekonali się, a samorządowcy przekonują, że z roku na rok wzrasta znaczenie mediów społecznościowych w działaniach promocyjnych i strategiach wizerunkowych. Jak wynika z analiz Roberta Romanowskiego i Andrzeja Szymkowiaka z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, w latach 2014 – 2018, liczba użytkowników którzy szukali w mediach społecznościowych informacji o działaniach prowadzonych przez powiaty wzrosła o 54 procent.
Dla coraz większej liczby użytkowników sieci rzeczywistości wirtualna i realna funkcjonują równolegle wobec siebie, nierzadko ta wirtualna odgrywa dominującą rolę w codziennych wyborach życiowych, podejmowanych decyzjach „w realu”, kształtowaniu światopoglądu, a z pewnością jest podstawowym źródłem informacji i powszechniejącą płaszczyzną komunikacji.
Dynamika tego zjawiska, zmieniające się trendy oraz zainteresowania odbiorców wpływają także na sposób doboru narzędzi wykorzystywanych przez marketing także do promocji regionu czy miasta.
- Umiejętne łączenie świata online i offline w promocji regionu jest nową rzeczywistością, z którą mierzą się obecnie specjaliści ds. komunikacji - mówi prof. ucz. dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Exacto Sp. z o.o. – Jako organizatorzy Kongresu stawiamy sobie za cel dyskusję o tematach, które odzwierciedlają aktualne trendy w komunikacji marketingowej. Spoiwem dla współczesnych działań promocyjnych są bez wątpienia media społecznościowe. Dostrzegają to samorządy, co skutkuje większą liczbą działań prowadzonych w sieci. Podczas prelekcji, a także warsztatów praktycznych będziemy omawiać najciekawsze case studies z zakresu marketingu miejsc oraz skuteczne sposoby na osiągnięcie sukcesu podczas wdrażania kampanii promocyjnych miast i regonów.
Kongres adresowany jest do prezydentów, burmistrzów i wojtów miast i wsi oraz dyrektorów wydziałów promocji i komunikacji jednostek samorządowych, sekretarzy gminnych, przedstawicieli agencji rządowych, agencji marketingowych oraz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu.
Warunki uczestnictwa w spotkaniach i tryb rejestracji można znaleźć na internetowej stronie IX Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Rząd robi poduszkę na ewentualne spowolnienie gospodarcze

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3