Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zbliża się Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, czyli jak istnieć nie tylko na mapie

apl
K.Kapica
Skuteczne kampanie promocyjne miast i regionów – to temat przewodni ósmej edycji Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, jaki odbędzie się 25-26 października w Rzeszowie.

Atuty gospodarcze, korzystna lokalizacja i system zachęt dla inwestorów, atrakcje turystyczne, spuścizna kulturowa i historyczna dla pasjonatów tych dziedzin, prozdrowotna wyjątkowość klimatyczna – władający małą ojczyzną samorząd może dysponować mnóstwem walorów, jednak by zamienić je na kapitał i sukces wizerunkowy i gospodarczy, musi umieć te walory wyeksponować. Między innymi takie zagadnienia będą przedmiotem prelekcji ekspertów specjalizujących się w marketingu miejsca oraz przedstawicieli urzędów i instytucji odpowiedzialnych za działania promocyjne.

Tezy prelegentów ilustrowane będą konkretnymi przykładami kampanii wizerunkowych miast i regionów. Bardzo istotnym elementem każdej kampanii promocyjnej jest umiejętne i skuteczne komunikowanie się z mediami, ale też aspekty prawne dotyczące brandingu.

Wśród prelegentów – praktyków znajdą się m. in. Krzysztof Kowalczyk, właściciel agencji marketingowo-szkoleniowej ACTIVE DAYS.pl, który podzieli się swoją wiedzą na temat promocji miasta poprzez storytelling, a także Wojciech Czyżewski, przewodniczącego zespołu ds. Fabryki Pełnej Życia – projektu promocyjnego realizowanego przez Dąbrowę Górniczą w oparciu o rewitalizację terenów zajmowanych przez zlikwidowaną fabrykę „Defum”. Pierwszego dnia kongresu wystąpi Robert Stępowski, redaktor naczelny portalu Marketing Miejsc, który przedstawi subiektywne zestawienie kampanii promocyjnych polskich miast i regionów minionego roku. O skuteczności promocji za pośrednictwem social mediów nikogo nie trzeba przekonywać, ale i ten nośnik informacji można wykorzystywać z mniejszym lub większym skutkiem. Po mistrzowsku wykorzystali je leśniczy Kazimierz Nóżka oraz Marcin Scelina, którzy promują bieszczadzkie Nadleśnictwo Baligród m.in. poprzez zdjęcia oraz filmy prezentujące florę i faunę tamtejszych terenów. Niektóre z nagrań ich autorstwa rozprzestrzeniły się viralowo na szeroką skalę w internecie. Warto podkreślić, że obecnie ich fanpage na Facebooku śledzi obecnie ponad 85 tys. osób.

Wciąż niedoceniana jest aktywność promocyjna influencerów. O tym, w jaki sposób mogą się oni przyczynić do promocji turystyki na przykładzie kampanii #visitpoland opowie Magdalena Żelazowska z Polskiej Organizacji Turystycznej. Nadal istotnym aspektem kampanii wizerunkowych miast i regionów są działania media relations. Krzysztof Łapiński z Agencji Timing, były rzecznik prasowy prezydenta RP, wyjaśni jak prowadzić komunikację z mediami w taki sposób, aby z perspektywy samorządu stała się ona elementem skutecznego dialogu.

To tylko nieliczne z palety propozycji tematycznych, jakie dla uczestników VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach przygotowali jego organizatorzy.

Kongres odbędzie się w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie w dniach 25-26 października. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się przy pomocy formularza dostępnego na stronie: http://www.podkarpackie.org.pl/regulamin-kongresu/. Znajduje się tam również pełny program wydarzenia.

emisja bez ograniczeń wiekowychnarkotyki
Wideo

Strefa Biznesu: Czterodniowy tydzień pracy w tej kadencji Sejmu

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24