Takie sytuacje są bowiem uznawane są za okoliczności nadzwyczajne, na które przewoźnik nie ma wpływu i nie może im przeciwdziałać. Tym samym, w przypadku odwołanego lub opóźnionego kursu nie jest on zobowiązany do wypłaty pasażerom odszkodowania.
Jednakże linia lotnicza ma obowiązek zaoferować swoim klientom opiekę na lotnisku, w tym: posiłek i napoje, zakwaterowanie oraz transport do niego (jeżeli jest to konieczne), a także dwie rozmowy telefoniczne oraz dostęp do skrzynki e-maili.
Podróżni, których loty zostały zakłócone z powodu złych warunków pogodowych, panujących obecnie w zachodniej Europie, będą mogli skorzystać z tego prawa, jeżeli czas przybycia do miejsca przeznaczenia opóźni się o minimum trzy godziny.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Zadymy na urodzinach uczestniczki "Rolnika". Karetka pogotowia, gaz pieprzowy. Szok!
- Dni Gąsowskiego w "TTBZ" są policzone?! TAKĄ niespodziankę zgotowała mu produkcja!
- Maja Rutkowski ZROBIŁA TO z premedytacją, teraz się tłumaczy. Okropne, co ją spotkało
- Była pięknością ze "Złotopolskich". Dziś Gabryjelska nie przypomina siebie | ZDJĘCIA