Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Znów nagroda dla PGE Obrót za elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

oprac. [email protected]
Znów nagroda dla PGE Obrót za elektroniczne Biuro Obsługi KlientaPGE Obrót, jako nowoczesna spółka energetyczna rozwija także kanały sprzedażowe i obsługowe w obszarze eCommerce – zapewnia Jerzy Hejnar, wiceprezes zarządu PGE Obrót.
Znów nagroda dla PGE Obrót za elektroniczne Biuro Obsługi KlientaPGE Obrót, jako nowoczesna spółka energetyczna rozwija także kanały sprzedażowe i obsługowe w obszarze eCommerce – zapewnia Jerzy Hejnar, wiceprezes zarządu PGE Obrót. Archiwum
PGE Obrót otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”, za wdrożenie PGE eBOK oraz PGE mBOK.

 

 

 

W tym konkursie wyróżnia się firmy, które przykładają szczególną wagę do stałego rozwijania nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem.

 

Doroczne spotkanie liderów biznesu - druga edycja PayU Lab Forum - odbyło się w prestiżowym otoczeniu w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbyła. W spotkaniu uczestniczyły firmy z wieloletnim doświadczeniem w eCommerce, jak i podmioty, które planują otwarcie kanału online w celu zwiększenia efektywności sprzedaży produktów i usług oraz polepszenia ich dostępności dla cyfrowych konsumentów.

 

Podczas Forum po raz pierwszy wręczono nagrody PayU Lab Award. PGE Obrót została wyróżniona w kategorii „eCustomer Experience – Energy” za stałe ulepszanie kanałów kontaktu z klientami, w szczególności za rozwiązanie PGE eBOK i PGE mBOK, które pozwalają m.in.: na sprawdzenie w dogodnym miejscu i czasie stanu rozliczenia, aktualnego salda, podanie wskazań licznika, na dokonywanie płatności elektronicznych, korzystanie z usługi PGE eFaktura, przedłużenie lub wybranie nowej oferty, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie bez konieczności przelogowania.

Doceniono również atrakcyjny wygląd i innowacyjne funkcjonalności, w tym: możliwość powiązania profilu PGE eBOK z profilami na portalach Facebook i Google+, dzięki czemu można bezpośrednio przejść z poziomu swojego profilu na portalu społecznościowym do aplikacji PGE eBOK.

 

- Jako nowoczesna spółka wyznaczamy trendy i najwyższe standardy w branży energetycznej. Rozwijanie kanałów sprzedażowych i obsługowych w obszarze eCommerce, jest dla nas priorytetem. Klientowi należy zapewnić obsługę komplementarną i taką właśnie staramy się realizować w ramach rozwiązania PGE eBOK oraz PGE mBOK – mówił Jerzy Hejnar, wiceprezes zarządu PGE Obrót.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24