Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Zobacz, która organizacja charytatywna skorzystała z czasu BZ WBK

Redakcja
Rozstrzygnięto konkurs dla organizacji charytatywnych, które zgłosiły chęć skorzystania z czasu reklamowego należącego do Banku Zachodniego WBK podczas listopadowych meczów piłkarskiej reprezentacji Polski.

Bank Zachodni WBK jest sponsorem reprezentacji Polski, która 14 listopada br. rozegra towarzyski mecz z Rumunią w Warszawie, a 4 dni później w Bydgoszczy z Kanadą. Bank zdecydował, że na obu meczach reklamy na elektronicznych stadionowych bandach odstąpi organizacjom charytatywnym.

Łączny czas emisji tych reklam to 7,5 minuty w 30-sekundowych sekwencjach. Ponieważ oba mecze będą transmitowane w pierwszym programie Telewizji Polskiej, to wartość czasu reklamowego wyniesie z pewnością kilkaset tys. zł.

W ciągu zaledwie kilku dni do Fundacji Banku Zachodniego WBK wpłynęły 52 zgłoszenia organizacji pracujących na rzecz osób niepełnosprawnych także z Podkarpackiego. Wybór był trudny, ale wybrał dwie propozycje:

  • - Fundację DKMS Baza Dawców Komórek Macierzystych (mecz z Rumunią);
  • - Fundację Synapsis (mecz z Kanadą).

Pierwsza z tych organizacji zajmuje się przeszczepem szpiku kostnego, druga natomiast opieką nad osobami dotkniętymi autyzmem. L

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24