Mimo dużego wyboru możliwych płatności, wielu kupujących woli uregulować rachunek dopiero po odebraniu przesyłki. Dla sprzedawców oznacza to konieczność długiego oczekiwania na należności.
Jeżeli chodzi o samą penetrację internetu, to jesteśmy na takiej średniej europejskiej. Natomiast patrząc na udziały e- commerce w całości sprzedaży, to tutaj znajdujemy się jeszcze w ogonie Europy. Szacujemy, że e- commerce stanowi 5-6 proc. sprzedaży detalicznej- tłumaczy w rozmowie z AIP Rafał Zych, Dyrektor Innovation Lab ING Bank Śląski.
Pay-by-link, karta debetowa lub kredytowa, Blik, masterpass, visa checkout, zwykły przelew lub gotówka za pobraniem – użytkownicy polskich sklepów internetowych mają w czym wybierać, jeśli chodzi o formę zapłaty za zamówienie. Z badania Koszyk Roku 2018, przeprowadzonego przez fintech Twisto w 100 na największych sklepach internetowych wynika, że duzi sprzedawcy udostępniają klientom średnio 5,7 metod płatności.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"
- To on stworzył Dagmarę Kaźmierską. Dziś nie chce się do niej przyznać
- Znamy prawdę o stanie zdrowia Santor. Piosenkarka pokazała się publicznie po operacji