reklama

Abonenci wściekli na platformę nc+

Karolina JamrógZaktualizowano 
Zdaniem klientów telewizji n i Cyfry+ start nowej, połączonej platformy zaczął się od falstartu.
Zdaniem klientów telewizji n i Cyfry+ start nowej, połączonej platformy zaczął się od falstartu.
Telewizja n i Cyfra + połączyły się 21 marca pod wspólnym szyldem platforma nc+. Klienci obu operatorów zacierali ręce, bo liczyli że będzie to oznaczało dla nich superofertę. Radość minęła, jak ręką odjął, gdy tylko zaczęły docierać do nich propozycje nowych umów.

W grupie niezadowolonych jest pan Piotr z Rzeszowa: - Informację o fuzji otrzymałem razem ze świątecznymi życzeniami. Okazało się, że proponują mi umowę z abonamentem droższym o około 50 zł. I do tego zabierają kilka kanałów tematycznych. Dostałem po prostu umowę na gorszych niż do tej pory warunkach. Chcieli ją ze mną podpisać na 18 miesięcy - wspomina.

- Wkurzyłem się, bo nie poinformowali mnie przy tym, że w związku z połączeniem platform mogę zerwać umowę, którą mam obecnie. O takiej możliwości dowiedziałem się z mediów, bo dodzwonienie do Biura Obsługi Klienta graniczyło z cudem. Dziękuję - rezygnuję - mówi pan Piotr.

Masz czas do 19 kwietnia

Niezadowolonych klientów jest więcej. Skrzyknęli się w Internecie i tak powstał fanpage Anty nc+. - Naszym celem jest pokazanie wszystkim tym, którzy nie mieli okazji zapoznać się jeszcze z nową ofertą nc+, to w jaki sposób taki kolos traktuje swoich klientów - wyjaśniają na profilu. Od platformy nc+ chcą przeprosin i innych, bardziej elastycznych warunków umowy np. możliwości dokupienia pojedynczych kanałów i skrócenia czasu trwania umowy. Narzekają też na kontakt, a właściwie brak kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. - Ja dzwoniłem kilka razy, w różne dni i o różnej porze. Wysłałem sms, żeby oddzwonili. I cisza - pisze jeden z internautów. Profil Anty nc+ śledzi już 78 tysięcy osób z całej Polski. Dyskusja na profili nie ogranicza się jedynie do narzekań i krytyki platformy. Internauci podpowiadają sobie nawzajem, w jaki sposób rozwiązać umowę. Ten, kto chce rozwiązać umowę ma czas do 19 kwietnia. W przeciwnym wypadku zostaje ona automatycznie zastąpiona nową umową obowiązującą od 1 maja przez 18 miesięcy.

Platforma pod lupą

Sprawą zainteresował się Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Jego zdaniem klienci, którzy mieli podpisaną umowę z danym operatorem, mają prawo z niej korzystać aż do czasu wygaśnięcia na niezmienionych warunkach.

- Jednostronna zmiana warunków umowy może naruszać dobre obyczaje, ponieważ uzależniona jest wyłącznie od woli przedsiębiorcy. Konsument w takiej sytuacji może przyjąć propozycję lub ją odrzucić - nie ma możliwości realizacji usług na dotychczasowych zasadach - napisała Małgorzata Cieloch, rzecznik prasowy UOKiK.

Radomir Stasicki, miejski rzecznik praw konsumentów w Rzeszowie uważa, że zanim zdecydujemy się na wypowiedzenie umów, warto poczekać na ostateczną decyzję UOKiK-u w sprawie nc+.

- Może bowiem się stać tak, że poleci operatorowi, by dał klientom możliwość pozostania przy "starych" umowach, a nową ofertę zaproponuje dopiero po jej zakończeniu - mówi.

FLESZ: Elektryczne samoloty nadlatują.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 40

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
krzysztof.ka
Trzeba być deb***emmm ,aby coś takiego napisać W dobie DVB-t tylko idioci biorą platformę cyfrową.

No jasne. Szkoda, że tylko nie porównałeś oferty programowej mux1,2 i 3 z ofertą kablówek i platform cyfrowych.
q
qwert

Ludzie - wszystko jest na anty nc+ na forum macie wszystko.
ja wysłałem poleconym z potwierdzeniem odbioru (tak dla pewności) i wziąłem CP - mam 3 miechy za darmo i w razie czego mogę ten miesiac cwaniaczkom z nc- zapłacić. Kiedyś była wizja zamordował ją canal+ teraz to samo z nką się dzieje.

B
Była Abonentka N

JA usiłuję dodzwonić sie do N ale dziady albo nie odbieraja albo bezczelnie rozłączaja rozmowy.TAk właśnie NC + traktuje Klientów.Maja nas za ścierwo.

a
anty...

Fabularyzowana historia przygotowania cennika

Proces ustalania cen w nowej telewizji:

Szef:
- No dobra, to kiedy wdrażamy to połączenie? To już jakoś miało być, w pierwszym kwartale?
Szefowa:
- No myslę, że pod koniec marca. będzie dobrze.
Szef:
- Wszystko gotowe?
Szefowa:
- No tak. Reklamy emitujemy, wydalismy już na nie 20 baniek. Strona gotowa, profil na facebooku nawet mamy! Wynajeliśmy zaje...tą agencję, będziemy mieli świetny PR!
Szef:
- Rewelka, rewelka. A ceny?
Szefowa:
- Yyyy ceny? Jakie ceny?
Szef:
- No, ceny pakietów. Ustalone?
Szefowa:
- A te ceny. Jasne. (Do sekretarki) - Zawołaj mi tu kierownika sprzedaży.
Kierownik sprzedaży:
(zdyszany) - Mamy cennik! W skrócie pakiet podstawowy: 19.90 do tego mozna dokupić dodatkowe pakiety: film, sport, bajki, discovery i inne pierdy i muzyka, osobno HBO, Cinemax, Filmbox. Wszystko po 20 zł. Tylko sport i HBO po 30 bo tu jakieś prawa na wyłączność, to droższe jest po prostu.
Szef:
- No, nawet fajnie pomyślane. A jakieś prognozy sprzedaży?
Kierownik sprzedaży:
- No w pierwszym roku 15% marży. Jak dojdziemy do 3 mln klientów. Ale wiecie to w sumie nowy twór, reklama to tamto
Szef:
- OCH.....EŚ?!?! 15%?!?. Chyba ci zdrowo popitoliło. Jak nie będzie 50% to ja nie dostanę swojej premii 3,5 bańki. Po za tym sport za 30 zł? Bez sportu to my nic nie sprzedajemy, robiliśmy badania focusowe, sport to główny powód dla którego biorą telewizję. Trzeba go wystawić za grubo ponad 100 zł. Zresztą, dawaj tą ofertę, popracujemy nad tym.
Kierownik sprzedaży:
(zdębiał)
Szef:
(nakręcony) - Dobra, najniższy pakiet... 39zł. Dodamy jakieś 2 kanały i wyższy za 59. Potem kolejne 2 kanały i 79. Następne 2 kanały za 99, potem 119, a najlepszy pakiet to na wypasie 199 zł.
Szefowa:
- Ale jakie kanały dodamy?
Szef:
- A nie wiem wymyślcie coś, żeby były dla wszystkich, jakieś takie rodzinne. Trochę premier sprzed 5-7 lat. Jeden mecz i bajka. Ja bardzo lubić francuskie bajki, a polskie dzieci oglądają mało francuskich bajek. Obeliksa im puścimy.
Szefowa:
- Mam rewelacyjny pomysł na nazwę: Family!
Kierownik sprzedaży:
(w szoku, nie wierzy)
Szef:
- No zaj......e i mamy dogadane. Mówiłem, że jak się popracuje, to wymyślimy coś fajnego.
Kierownik sprzedaży:
(otrząsnął się) - Ale szefie trochę drogie te pakiety. Jak my to sprzedamy? A ten kanał Family? Przecież nikt tego nie zna. Jak tak nowy twór będziemy wprowadzać?
Szef:
- Nie pićkaj, damy radę. Jak się będą burzyli, to najwyżej powiemy, że nie zrozumieli oferty.
Szefowa:
(podjarana) - No, ja od razu będę mówić, że walczymy o każdego z dwóch i pół miliona abonentów, żeby myśleli, że jest zaj.....ie.
Szef:
- A jak coś ktoś się będzie burzył, to niech dzwoni na infolinię, będzie mógł sobie wynegocjować. Jak na arabskim targowisku, a co! Byłem w zeszłym roku w Tunezji i żona 2 godziny o torebkę się targowała, spodobało mi się. Niech nasi klienci poznają wartość negocjacji indywidualnych.
Kierownik sprzedaży
(zielony, myśli już o innej robocie)
Szef:
- Dobra, no to zaje....ie. Ciemny lud to kupi, mówić wam.
Szefowa:
- Jasne jasne. Dorzynamy watahy. Nie będą przecież płacić za telewizję premium mniej niż 100 zł.

Godzinę później
Kierownik sprzedaży do rzecznika:
- Mamy nowy cennik
Rzecznik:
- O ku...!

Kierownik sprzedaży do dział‚u PR:
- Mamy nowy cennik
PRowcy:
- O ja pier....!

Agencja marketingowa od facebooka:
- O ku.... Który pojeb ten kontrakt nam załatwił?

Konsultanci na widok cennika:
- (gromko) O ku...!

/cięcie

Wszelka zbieżność do minionych wydarzeń najzupełniej przypadkowa

k
kika
Pamiętajcie rezygnując z N-ki - list wysyłajcie za poświadczeniem odbioru inaczej powiedzą że list nie dotarł
A wysyłałes poczta takie wypowiedzeniE?Przyjeli Ci ?Wiesz jak prawidlowo napisac to wypowiedzenie?Bo mi w salonie nie chca dziady przyjac ,masakra,ze niby serwery padły!Zenada!
t
tomek

Ją dostałem ofertę poczta. Dodzwonilem się w niedzielę o 13 czekając 5 minut. Powiedziałem że nie podoba mi się ta oferta więc pani zaproponowała inna bardziej korzystną. Przyjąłem warunki. Płace tyle samo. Zamienili hbo na canal+

a
aaa

taaaa jak bede czekałna decyzje uokiktosie obudze reka w nocniku jak mam czas tylko do 19kwietnia

J
Ja

Pamiętajcie rezygnując z N-ki - list wysyłajcie za poświadczeniem odbioru inaczej powiedzą że list nie dotarł

p
pablo

Ludzie! nie podpisujcie umów z tymi ZŁODZIEJAMI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

k
komentarz456788765

nie piszcie bzdur. do 19 kwietnia wypowiedziec moga umowe klienci N-ki, natomiast klienci Cyfy plus maja troche wiecej czasu

g
gregory

bylem u rzecznika dzisiaj i kazal wyslac do nki że wypowiadam umowe. mowił że inaczej wyglada sprawa tych z cyfry a inaczej nki.

l
lol

Ja mam n HD na kartę i nie mam problemów.Płacę 40zł miesięcznie i jestem bardzo zadowolony!

M
M
wszystko ok, pracowniku APS CP , jedyne co się w twoim poście nie zgadza to to, że dekodery cp są lepsze - nBOXy są poza zasięgiem dla waszych produktów.

Ale się ubawiłem. He, he. Nie jestem pracownikiem CP, jestem zwykłym abonentem. Nboxa dostają ci, którzy zostają/migrują do NC+. Ja porównywałem dotychczasowe dekodery C+ i CP, nboxa nie znam i na jego temat się nie wypowiadam.
Technika nie stoi w miejscu, stale pojawiaja się nowinki i ten nbox może naprawdę jest rewelacyjny. Ale dla mnie, bez specjalnych wymagań sprzętowych oferta CP jest na tą chwilę lepsza.
l
leon

Kto z dotychczasowego C+ nie dostał nowej propozycji, może zostać na starych warunkach, może migrować do nc+ ale może też wypowiedzieć umowę w związku z likwidacją kilku kanałów.

m
mikołaj

Jak czytam to wszystko, to cieszę się, że mnie nie skusili swoją ofertą i zostałem w upc. Jednak co kablówka, to kablówka. Taniej, bez zawracania głowy z tym talerzem satelitarnym i mam to co mi obiecali, a nie że mi kanały z dnia na dzień znikają

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3