Kryzys coraz mocniej dotyka klasę średnią i wymusza oszczędności. Teraz nawet bogatsi klienci robią zakupy w dyskontach, które starają się ściągnąć klientów z zasobniejszym portfelem - informuje Fakt.
Pisze, że właściciel Biedronki ma za sobą kolejne udane półrocze. Skonsolidowane przychody wyniosły 5,108 mld euro i wykazały 7,5-proc. wzrost w porównaniu z I półroczem 2011 r.
Jak powiedział Faktowi Marek Zuber, ekonomista, ludzie wolą zaoszczędzić kilkaset złotych, rezygnując z zakupów w sklepie, który ma ładniejszy wózek czy wystrój. Z drugiej strony, sieci dyskontów próbują przyciągnąć bogatszych klientów, oferując produkty wysokiej jakości w o wiele niższych cenach niż w sklepach tradycyjnie uznawanych za luksusowe. Ludzie nie chcą przepłacać, a Biedronka przestała być symbolem sklepu dla biedniejszych - czytamy w Fakcie.
Źródło: Fakt
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Nagłe wieści o Janinie i Tadeuszu z "Sanatorium miłości"! Znamy sensacyjne szczegóły
- "Nasz Nowy Dom" czekają spore zmiany! Romanowska nie pomoże już biednym rodzinom
- Tak córka Marty Kaczyńskiej radzi sobie w Korei. Niesamowite, jak się zmieniła [FOTO]
- Prześledziliśmy przemianę włosów Majdana. Było ściernisko, a dziś jest San Francisco