Kolejna odsłona kampanii promocyjnej Bieszczad pod hasłem "Bieszczady Uwolnij się" tym razem trafiła do telewidzów za pośrednictwem telewizji Polsat News.
Specjalnie przygotowany spot reklamowy ma zachęcać turystów do wypoczywania w Bieszczadach. Był emitowany w tzw. "prime time", czyli najlepszym czasie antenowym w dniach 2-8 lipca.
Spot rozpoczynają kadry filmu z Miasteczka Galicyjskiego przy sanockim skansenie, dalej bieszczadzką kolejką wąskotorową udajemy się w najdziksze i najpiękniejsze zakątki Ciśniańsko-Wetlińskiego Parku Krajobrazowego. Na klipie zobaczyć można też żubra, orła czy rysia karpackiego.
W spocie zostały wykorzystane zdjęcia wykonane przez Mariusza Strusiewicza (zwycięzcy konkursu National Geographic), Jana Myślińskiego, Mirosława Kaźmierczaka oraz braci Naterów. Materiał filmowy ukazuje m. in. piękno Zalewu Solińskiego oraz przepęd koni huculskich.
Zobacz spot:
Spot jest kontynuacją kampanii reklamowej regionu w ramach projektu Alpy Karpatom realizowanego przez Fundację Karpacką-Polska (zobacz tutaj: Bieszczady promują się w TVN24. Zobacz spot reklamowy, współfinansowanego przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?