Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Bieszczady promują się w TVN24. Zobacz spot reklamowy

Przemysław Markocki
"Uwolnij się w Bieszczadach" to główne hasło kampanii promującej region.
"Uwolnij się w Bieszczadach" to główne hasło kampanii promującej region. materiał prasowe
Na antenie stacji TVN24 już wkrótce będzie można zobaczyć spot reklamowy promujący Bieszczady. To część projektu Alpy Karpatom.

W dniach 1-7 stycznia w telewizji TVN24 będzie emitowany 30-sekundowy spot reklamujący Bieszczady. To element kampanii promującej region w ramach projektu Alpy Karpatom realizowanego przez Fundację Karpacką - Polska.

Spot będzie emitowany w godz. 17-22, czyli przed takimi popularnymi programami jak "Kropka nad i", "Rozmowy Rymanowskiego", "Szkło Kontaktowe" czy "Świat wg. Jacka".

"Uwolnij się w Bieszczadach"

Reklama jest kompilacją zdjęć i materiału filmowego z Bieszczad. Pojawiają się w niej fotografie Tarnicy i Bukowego autorstwa Patrycji Syrnik oraz Mirosława Kaźmierczaka nagrodzonych w ramach II ogólnopolskiego konkursu dla młodych fotografów organizowanego przez Bieszczadzki Park Narodowy.

W spocie pojawiają się też materiały filmowe z bieszczadzkich stoków narciarskich, wyścigów psich zaprzęgów, speedridingu i ice-speedwaya. Zamyka go pokaz wnętrza galicyjskiego domu i szeroko otwarte okno z napisem "Uwolnij się w Bieszczadach".

Efektywne narzędzie

- Do tej pory Bieszczady nie były reklamowane za pomocą spotów telewizyjnych, a przecież jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych na świecie - przekonuje Zofia Kordela-Borczyk, prezes zarządu Fundacji Karpackiej - Polska.

- Spot jest czytelny, nieskomplikowany i nakłaniający odbiorcę do skorzystania z oferty turystycznej regionu - dodaje.

Jest to jeden z elementów szeroko zakrojonej kampanii promującej Bieszczady. Następne działania w ramach kampanii to artykuły w National Geographic, film o Karpatach, portal internetowy www.alpykarpatom.pl, produkcja maskotki regionu (ryś karpacki w stroju nawiązującym do regionalnego wzornictwa), wizyty studyjne największych europejskich operatorów turystycznych (TUI, Scan Holiday, Neckermann) oraz wykreowanie i marketing produktu lokalnego.

Zobacz spot promujący Bieszczady:

Wkrótce kolejny spot

PROJEKT ALPY KARPATOM

jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Szwajcarsko-polski Program Współpracy jest jednym z programów współpracy pomiędzy Szwajcarią, a nowymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej. Stanowi wkład Szwajcarii w zmniejszenie różnic społeczno-gospodarczych w rozszerzonej Unii Europejskiej.

Spot promujący zimowe atrakcje Bieszczad już teraz oglądać można na YouTube oraz w Telewizji Obiektyw w bloku programów informacyjnych o regionie.

W połowie 2012 roku zostanie rozpoczęta produkcja drugiego spotu reklamowego - tym razem prezentującego letnią ofertę turystyczną Bieszczad. Obydwa spoty będą emitowane cyklicznie, po dwa razy w roku w latach 2012-2016.

Kopie spotów będą sukcesywnie umieszczane na zaprzyjaźnionych portalach oraz w serwisie YouTube.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24