W dniach 1-7 stycznia w telewizji TVN24 będzie emitowany 30-sekundowy spot reklamujący Bieszczady. To element kampanii promującej region w ramach projektu Alpy Karpatom realizowanego przez Fundację Karpacką - Polska.
Spot będzie emitowany w godz. 17-22, czyli przed takimi popularnymi programami jak "Kropka nad i", "Rozmowy Rymanowskiego", "Szkło Kontaktowe" czy "Świat wg. Jacka".
"Uwolnij się w Bieszczadach"
Reklama jest kompilacją zdjęć i materiału filmowego z Bieszczad. Pojawiają się w niej fotografie Tarnicy i Bukowego autorstwa Patrycji Syrnik oraz Mirosława Kaźmierczaka nagrodzonych w ramach II ogólnopolskiego konkursu dla młodych fotografów organizowanego przez Bieszczadzki Park Narodowy.
W spocie pojawiają się też materiały filmowe z bieszczadzkich stoków narciarskich, wyścigów psich zaprzęgów, speedridingu i ice-speedwaya. Zamyka go pokaz wnętrza galicyjskiego domu i szeroko otwarte okno z napisem "Uwolnij się w Bieszczadach".
Efektywne narzędzie
- Do tej pory Bieszczady nie były reklamowane za pomocą spotów telewizyjnych, a przecież jest to jedno z najbardziej efektywnych narzędzi reklamowych na świecie - przekonuje Zofia Kordela-Borczyk, prezes zarządu Fundacji Karpackiej - Polska.
- Spot jest czytelny, nieskomplikowany i nakłaniający odbiorcę do skorzystania z oferty turystycznej regionu - dodaje.
Jest to jeden z elementów szeroko zakrojonej kampanii promującej Bieszczady. Następne działania w ramach kampanii to artykuły w National Geographic, film o Karpatach, portal internetowy www.alpykarpatom.pl, produkcja maskotki regionu (ryś karpacki w stroju nawiązującym do regionalnego wzornictwa), wizyty studyjne największych europejskich operatorów turystycznych (TUI, Scan Holiday, Neckermann) oraz wykreowanie i marketing produktu lokalnego.
Zobacz spot promujący Bieszczady:
Wkrótce kolejny spot
PROJEKT ALPY KARPATOM
jest współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Szwajcarsko-polski Program Współpracy jest jednym z programów współpracy pomiędzy Szwajcarią, a nowymi państwami członkowskimi Unii Europejskiej. Stanowi wkład Szwajcarii w zmniejszenie różnic społeczno-gospodarczych w rozszerzonej Unii Europejskiej.
Spot promujący zimowe atrakcje Bieszczad już teraz oglądać można na YouTube oraz w Telewizji Obiektyw w bloku programów informacyjnych o regionie.
W połowie 2012 roku zostanie rozpoczęta produkcja drugiego spotu reklamowego - tym razem prezentującego letnią ofertę turystyczną Bieszczad. Obydwa spoty będą emitowane cyklicznie, po dwa razy w roku w latach 2012-2016.
Kopie spotów będą sukcesywnie umieszczane na zaprzyjaźnionych portalach oraz w serwisie YouTube.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Ksiądz ze "Złotopolskich" wybrał sutannę, bo kochał się w mężczyźnie?!
- Porwała Mateuszka w "M jak Miłość". Nieznana historia Joanny Kasperskiej
- Aktorka Lena Góra prawie pokazała widowni obnażony dekolt! To działo się na scenie
- Maffashion i Michał mają wspólne plany po "TzG". To sporo mówi o ich relacji