Blisko tragedii w Bieszczadach. O jeden most za daleko...

Wojciech Zatwarnicki
Most znajdował się w stanie widocznym na zdjęciu co najmniej od roku.
Most znajdował się w stanie widocznym na zdjęciu co najmniej od roku. Fot. Wojciech Zatwarnicki
Tragedią mogła zakończyć się dla trojga turystów z Rzeszowa wyprawa na Dwernik Kamień w Bieszczadach. Powodem były nie trudności na szlaku lub spotkanie z niedźwiedziem, ale... most.

Turyści (dane do wiadomości redakcji) mogą mówić o dużym szczęściu. Cała trójka wracała ze ścieżki na Kamień. Po zejściu ze szlaku, weszli na drogę Brzegi Górne - Dwernik.

To cud, że żyję!

- Było już ciemno. Zatrzymaliśmy się na moście, aby wyciągnąć z plecaków kurtki - opowiada z przejęciem jeden z turystów.

- Chciałem oprzeć plecak o poręcz mostu, aby łatwiej było go zdjąć. I wtedy zachwiałem się i o mało nie spadłem. To, że żyje to cud. Tam prawie nie ma barierek!

- Mamy XXI wiek. Tyle ludzi tu przyjeżdża, a most wygląda jak po bombardowaniu. Kto za to odpowiada? Mi się udało. Lecz następnym razem ktoś zginie - dodaje zdenerwowany.

Sprawdziliśmy stan mostu. To, co tam zastaliśmy przeszło nasze najczarniejsze przypuszczenia. Brak barierek, a przede wszystkim tablic informujących o zagrożeniu nie pozostawia złudzeń, że ktoś o tym miejscu zapomniał.
Most będzie zabezpieczony

Zadzwoniliśmy do kierownika Powiatowego Zarządu Dróg w Ustrzykach Dolnych pana Jacka Ozgi. - Barierki najprawdopodobniej zostały wycięte. Już mieliśmy w tym miejscu podobny wypadek. Sprawą natychmiast się zajmiemy - usłyszeliśmy. - Zaznaczam też, że tej pory nie mieliśmy sygnałów w tej sprawie.

Kilkanaście minut po rozmowie i wysłaniu fotografii mostu do PZD w Ustrzykach Dolnych otrzymaliśmy wiadomość od kierownika z zapewnieniem, że sprawa zostanie załatwiona.

- Poręcz mostowa w dniu dzisiejszym zostanie zabezpieczona, a w najbliższym możliwym czasie uszkodzone elementy będą uzupełnione.

Wideo

Komentarze 8

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

g
guinness
a kogo obchodzą wieśniaki z Żeszowa...z tej pseudo stolicy hehe

deb***u nawet nie umiesz poprawnie RZESZÓW napisać
....ujek

D
Damian

Kierownik rżnie głupa. Najpierw mówi:
"Już mieliśmy w tym miejscu podobny wypadek".
A dwa zdania dalej:
"Zaznaczam też, że tej pory nie mieliśmy sygnałów w tej sprawie".

e
ela

to ja dorzucam jeszcze jedno takie miejsce stanowiące zagrożenie
TARAS WIDOKOWY NA GÓRZE SOBIEŃ
wstydziłam się że zaprosiłam tam znajomych , opowiadając im jak to tam pięknie...............

h
hucuł

To prawda. Co most to dziura a dalej osuwisko itd. Wydaje im się że jak zrobili most w Hoczwi to już wszystko jest dobrze. A po mnieszych wiochach niech ludzie i turyści rowami chodzą.

l
lodzia

To nie jedyny most w tej okolicy który wymaga generalnego remontu. Drewniany most w Dwerniku również woła o pomstę do nieba. Ale oczywiście czekajmy aż się zawali.

M
Misia

E tam co tam most trzeba zobaczyc jak zabezpieczona jest budowa w centrum jak przy wietrze prawie blachy wyrywa juz nie wspomne ze sie przewracja przy tzw budowli w wielkiej dziurze obok wielkiej C tzn naprzeciwko nie mowie o tym prakingu a o wielkiej kalurzy bo tak po rzeszowsku wszystko tu jest wielkie szkoda ze Nowiny nie sfotografowaly jak wielki toy toy tam plywal w najwiekszej kalurzy w rzeszowie

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.