Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Dr Dariusz Tworzydło: Podkarpackie ma sporo atutów

Wojciech Malicki
Rozmowa z dr. Dariuszem Tworzydło, specjalistą od Public Relations, wykładowcą Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania.

- Czy Urzędowi Marszałkowskiemu potrzebna jest strategia marki i promocji województwa?

- Bezwzględnie. Musi powstać strategia, która będzie postawą wszelkich działań promocyjnych regionu. Oczywiście, opracowanie samego dokumentu nie gwarantuje sukcesu. Trzeba go potem konsekwentnie wprowadzić w życie.

- Do roku 2004 obowiązywała poprzednia strategia promocji województwa Czy doprowadziła ona tego, że w Polsce funkcjonuje coś takiego jak podkarpacka marka?

- Uważam, że takiej marki wciąż się dorobiliśmy. Wszystko przed nami. Dobrze opracowana strategia promocji to pierwszy ważny krok ku temu celowi.

- Atuty przecież mamy...

- Oczywiście, że mamy: Bieszczady, Dolina Lotnicza, dobre uczelnie. Wymieniłem te najpopularniejsze, ale nie jedyne...

- Na jakich atutach regionu powinna się oprzeć zatem strategia promocji województwa?

- To wymaga dokładnego zbadania. Gdybym to wiedział, sam wziąłbym udział w przetargu na opracowanie strategii (uśmiech)

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24