- Czy Urzędowi Marszałkowskiemu potrzebna jest strategia marki i promocji województwa?
- Bezwzględnie. Musi powstać strategia, która będzie postawą wszelkich działań promocyjnych regionu. Oczywiście, opracowanie samego dokumentu nie gwarantuje sukcesu. Trzeba go potem konsekwentnie wprowadzić w życie.
- Do roku 2004 obowiązywała poprzednia strategia promocji województwa Czy doprowadziła ona tego, że w Polsce funkcjonuje coś takiego jak podkarpacka marka?
- Uważam, że takiej marki wciąż się dorobiliśmy. Wszystko przed nami. Dobrze opracowana strategia promocji to pierwszy ważny krok ku temu celowi.
- Atuty przecież mamy...
- Oczywiście, że mamy: Bieszczady, Dolina Lotnicza, dobre uczelnie. Wymieniłem te najpopularniejsze, ale nie jedyne...
- Na jakich atutach regionu powinna się oprzeć zatem strategia promocji województwa?
- To wymaga dokładnego zbadania. Gdybym to wiedział, sam wziąłbym udział w przetargu na opracowanie strategii (uśmiech)
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?