Media Polska Press wygenerowały w okresie badania PBI wynik prawie 18 milionów Realnych Użytkowników (Mediapanel 05/2022: 17 930 970 RU).
- To niewątpliwy sukces, który nie byłby możliwy bez ogromnej pracy i zaangażowania redaktorów naczelnych i dziennikarzy naszych tytułów – serwisów regionalnych i portali Nasze Miasto. Dołożymy wszelkich starań, aby ten trend wzrostowy utrzymać; przed nami kolejne wyzwania – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu i Redaktor Naczelna Polska Press Grupy.
Świetnym wynikiem mogą pochwalić się również Nowiny24. Najpopularniejszy podkarpacki portal zanotował w maju 2022 roku 1,75 mln Realnych Użytkowników – o 307 tys. więcej niż w maju ubiegłego roku, co stanowi wzrost o 21 proc. Jeszcze większy wzrost Nowiny24 zanotowały w liczbie odsłon (PV). W maju 2021 było ich 20,6 mln, zaś w maju 2022 31,3 mln.
- Jesteśmy zdecydowanym liderem wśród podkarpackich portali – podkreśla Arkadiusz Rogowski, Redaktor Naczelny „Nowin”. – Nasze wyniki to efekt przede wszystkim tego, że najważniejsze informacje z regionu podajemy zwykle jako pierwsi, ale równie ważne jest zaufanie, jakie mają do naszej pracy mieszkańcy Podkarpacia. Liczba osób obserwujących nasze konto „portal informacyjny nowiny24” na facebooku przekroczyła 150 tysięcy – dodaje.
Zdaniem Tomasza Przybka, Prezesa Zarządu Polska Press Grupy, systematyczny wzrost zainteresowania treściami publikowanymi w serwisach internetowych POLSKA PRESS GRUPY stanowi namacalny dowód na zasadność wprowadzanych zmian oraz inicjowania kolejnych nowych projektów zorientowanych na jeszcze większą eksplorację rynku mediów internetowych.
- Obecnie pracujemy nad szeregiem projektów z obszarów technologii i mediów, które wprowadzą Grupę na kolejny etap rozwoju, czyniąc ją zdolną do konkurowania z największymi graczami rynku medialnego. Wszystkie tego typu działania są możliwe, bowiem zbudowaliśmy zgrany zespół świetnych specjalistów z różnych branż, którym jestem bardzo wdzięczny za prowadzenie procesu transformacji naszej organizacji. W naszej strategii stawiamy na silne media regionalne oraz ciekawe pod względem treści serwisy tematyczne oraz branżowe, a także na technologię wspierającą biznes. Skala naszych działań ma odzwierciedlenie w wynikach popularności naszych serwisów, co bardzo nas cieszy, ale jestem pewien, że kolejne tego typu sukcesy są jeszcze przed nami – mówi Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.
W poprzednich badaniach Mediapanel serwisy internetowe Polska Press Grupy wyprzedzały media konkurencyjnej Agory pod względem ilości wyświetleń stron (parametr Views), natomiast w maju wzrostowy trend popularności serwisów online PPG został potwierdzony również parametrem RU. W bieżącym badaniu serwisy Polska Press Grupy plasują się w czołówce mediów internetowych, z czego wszystkie grupy wydawnicze notujące wyższe wyniki są mediami o charakterze ogólnopolskim, w przeciwieństwie do Polska Press budującej swoją pozycję w oparciu o dominującą obecność w regionach
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Hakiel złożył ukochanej arabską przysięgę miłości! Poznali się 6 miesięcy temu...
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"