Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

InternetBeta 2015. Do Rzeszowa przyjadą gwiazdy internetu [PROGRAM]

kum
W środę w obiektach WSIiZ w Kielnarowej rozpoczyna się ósma edycja konferencji InternetBeta.

To jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu polskiego internetu. Na konferencję zjeżdżają najbardziej znane i "gorące" nazwiska branży, po to, by przez trzy kolejne dni dosłownie rozkładać internet na części.

W tym roku wśród gości konferencji będą m.in. takie osobowości internetu jak: Art Kurasiński, Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Roman Łoziński. Na liście prelegentów jest również ksiądz Jacek Stryczek, pomysłodawca Szlachetnej Paczki.

Dzień 1 - środa 9 września

09:30 - 10:00 Zmienianie zwycięskiego konia - najważniejsza lekcja przedsiębiorczości
10:00 - 10:30 Sprzedaż w czasach webkultury
10:30 - 11:00 Wygrać F1! Czyli gdzie leży sukces marketingu?
11:00 - 11:30 Firma jako Idea, Marka jako Kultura, czyli Wielka Zmiana made in Poland

11:30 - 11:50 Przerwa kawowa

11:50 - 12:20 Myśleć jak magik - życie w świecie iluzji

11:50 - 13:50 [sala KM15] Warsztaty: Megatrendy - jak małe startupy mogą rozwiązywać wielkie problemy biznesowe
12:20 - 12:50 Chciałbym, aby Polska była krajem miliarderów
12:50 - 13:20 Giganci patrzą na startupy
13:20 - 13:50 Jak prowadzić biznes w sieci. Case zamawiania jedzenia online

13:50 - 14:30 Lunch

14:30 - 15:00 Kanał na YouTube jako szalony Startup
15:00 - 15:30 Sprzedaż technologii, czyli o róznicy pomiędzy zabawką a produktem dla dorosłych
15:30 - 16:00 Zaatakowany przez własną lodówkę. Atlas współczesnych cyber-zagrożeń i (mroczna) wizja przyszłości
16:00 - 16:30 Jak ostatecznie poradzić sobie ze złymi przyzwyczajeniami w branży IT? Czyli słowo o dialektyce chmury i niszczeniu starego porządku

16:30 - 16:50 Przerwa kawowa

16:50 - 17:20 Erotyka 2.0
16:50 - 18:50 [KM 15] Warsztaty: Miasto i region jako jedność nie tylko geograficzna. O tym, jak współpraca miasta z regionem wpływa na efektywną komunikację.
17:20 - 17:50 Wszystko co powiem, będzie prawdą. Dziwnie znajomą prawdą
17:50 - 18:20 Czy social media uczyniły nas szczęśliwszymi?
18:20 - 18:50 Jak dorośli mogą wspierać młodszych w ich pasjach

Dzień 2 - czwartek 10 września

09:30 - 09:55 [sala M8] Egzekucja zamiast innowacji
09:30 - 09:55 [sala M22] I am a GrowthHacker you nasty Mother... - czyli słów kilka o budowaniu wzrostu
09:30 - 09:55 [sala M116] Dlaczego programiści źle estymują?

09:55 - 10:20 [sala M8] Pod prysznicem z Leo Messim
09:55 - 10:20 [sala M22] Marketing Automation a prawo
09:55 - 10:2 [sala M116] Umowy inwestycyjne od zaplecza, czyli jak negocjować z inwestorem

10:20 - 10:45 [sala M8] 3 kroki do sukcesu płaskiej i zdalnej firmy
10:20 - 10:45 [sala M22] Twój użytkownik nie jest mądry, czyli opowieść o tym, jak bardzo nielogiczne rzeczy ludzie robią.
10:20 - 10:45 [sala M116] Google AdWords: CTR Twoją drogą na szczyt

10:45 - 11:10 [sala M8] Dlaczego jemy?
10:45 - 11:10 [sala M22] Social by design - nowy rodzaj kampanii reklamowych
10:45 - 11:10 [sala M116] Wi-Fi - lojalizacja, badanie potrzeb, big data - czyli jak wykorzystać znane narzędzie w nieznany sposób.

11:10 - 11:30 Przerwa kawowa

11:30 - 11:55 [sala M8] Wideo - jak na tym zarabiać i dlaczego jest to ważny kanał marketingowy i sprzedaży
11:30 - 11:55 [sala M22] Geotrapping - mobilny sposób na pozyskanie Klienta
11:30 - 11:55 [sala M116] Wyzwania omnichannel, o których nie masz pojęcia

11:55 - 12:20 [sala M8] 10x - dlaczego niektórzy rosną nieproporcjonalnie skutecznie dzięki technologii?
11:55 - 12:20 [sala M22] Czy inteligentne algorytmy zastąpią analityka, UX, grafika i CMO?
11:55 - 12:20 [sala M116] Jak zwiększać efektywność za pomocą danych - analityka w służbie konwersji (lub komercji)

12:20 - 12:45 [sala M8] Jak wypromować produkt i markę przy pomocy platform crowdfundingowych
12:20 - 12:45 [sala M22] 20 kluczowych wskazówek - najciekawsze wnioski z najnowszych kampanii reklamowych na Facebooku
12:20 - 12:45 [sala M116] Kupuje, czy zamawiam z obowiązkiem zapłaty? To i inne obowiązki informacyjne

12:45 - 13:10 [sala M8] Killing it softly. Kiedy, dlaczego i jak killować projekty
12:45 - 13:10 [sala M22] Beacony brakującym elementem układanki Big Data
12:45 - 13:10 [sala M116] Metody wzrostu sprzedaży oparte o testowanie na użytkownikach

13:10 - 13:35 [sala M8] Senior z iPhonem od Steve'a Jobsa
13:10 - 13:35 [sala M8] Od lawiny do dronów. Przyszłość reportażu w sieci.
13:10 - 13:35 [sala M22] SaaS to nie wszystko. Milion dolarów na wiedzy eksperckiej.

13:35 - 14:30 Lunch

14:30 - 14:55 [sala M8] Zamiast Anioła Biznesu potrzebujesz Biznesu!
14:30 - 14:55 [sala M22] Co mówią ludzie reklamy, których nikt nie słucha?
14:30 - 14:55 [sala M116] Budowa i skalowanie ​aplikacji dużego ruchu - czyli jak projektować, wdrażać i skalować aplikację mobilne która wytrzyma 100k requestów na minutę

14:55 - 15:20 [sala M8] O kocie, który jeździł kurierem. Przekraczanie oczekiwań klientów w e-commerce
14:55 - 15:20 [sala M22]Jak zrobić małe z dużego, czyli Making Big Data Small
14:55 - 15:20 [sala M116] Chmura w wydawnictwie, czy wydawnictwo w chmurze

15:20 - 15:45 [sala M8] Davy Jones i jego smartfon, czyli piractwo na rynku mobile
15:20 - 15:45 [sala M22] Miłość zmienia złe nawyki - case study kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym
15:20 - 15:45 [sala M116] Storytelling for ecommerce

15:45 - 16:10 [sala M8] Krótka historia Internetu… rzeczy
15:45 - 16:10 [sala M22] 11 pytań o Snapchata dla marketerów wraz z odpowiedziami
15:45 - 16:10 [sala M116] Wojna światów: Prawo vs. Internety

16:10 - 16:30 Przerwa kawowa

16:30 - 16:55 [sala M8] Najstarszy zawód świata i jego związek z internetem
16:30 - 16:55 [sala M22] 5 Dowodów na to, że video to nowy język, a nie kanał komunikacji
16:30 - 16:55 [sala M116] Must Learn czyli jak nadążyć za zmianą.

16:55 - 17:20 [sala M8] 5 błędów jakie popełniłem tworząc GO.PL
16:55 - 17:20 [sala M22] Relacje - nie reakcje! Social Media Selling
16:55 - 17:20 [sala M116] Harder, better, faster, stronger

17:20 - 17:45 [sala M8] Co przyniesie nam Virtual Reality!
17:20 - 17:45 [sala M22] Bezpieczna marka = nudna marka ? Komunikacja Subaru Polska
17:20 - 17:45 [sala M116] StART of publicity

17:45 - 18:10 [sala M8] Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż...
17:45 - 18:10 [sala M22] Los na Loterii - czyli jak wygrać zaangażowanie konsumenta
17:46 - 18:10 [sala M116] Dlaczego krakowskie startupy zebrały ponad $50M finansowania

Dzień 2 - czwartek 10 września

09:30 - 09:55 [sala M8] 3 miesiące za darmo i tablet gratis. Wystarczy przyjść.
09:30 - 09:55 [sala M22] Krótka historia jednej aplikacji - czyli o tym jak prawo zabija biznes
09:55 - 10:20 [sala M8] Smart Wrocław, czyli mapa drogowa dla rozwoju ekosystemu startupów, innowacji i kreatywności w mieście. Case study.
09:55 - 10:20 [sala M22] Experience Stupid - projektowanie wielokanałowych doświadczeń jako nowe pole konkurencji
10:20 - 10:45 [sala M8] Dlaczego nie kupimy Rolls-Royce od kloszarda. Czyli słów kilka o marketingu, nad którym trudniej zapanować
10:20 - 10:45 [sala M22] Fuck the H2H approach
10:45 - 11:10 [sala M8] Digital Diet - jak zapanować nad całą tą technologią i nie zatracić Siebie
10:45 - 11:10 [sala M22] Diagnoza, terapia, chmura i SaaS - czyli co nasz czeka na rynku edukacyjnym
11:10 - 11:25 [sala M8] Czym tak naprawdę są Trendy? Co to jest IIOT?
11:10 - 11:35 [sala M22] Blaski i cienie własnego projektu, czyli czego nauczyłem sie rozwijając startup

11:35 - 11:50 Przerwa kawowa

11:50 - 12:20 [sala M8] Prezentacja bez tytułu
11:50 - 12:20 [sala M22] Durszlak.pl - pożytek z agregatora
12:20 - 12:50 [sala M8] Zasięg, wizerunek, wiarygodność - jak wykorzystać digital influencerów w komunikacji marki
12:20 - 12:50 [sala M22] Crossfit - krew, pot i porażki. Pokonaj swoje bariery w biznesie i życiu osobistym.
12:50 - 13:20 [sala M8] Jak przeżyć 2 lata w startupie i dowieść skalowaną usługę. Czyli o budowaniu zespołu, pasji, determinacji i inwestorach.
12:50 - 13:20 [sala M22] E-commerce jako wiatr zmiany w korporacji
13:20 - 14:00 [sala M8] Dyskusja panelowa. Going global, czyli o wchodzeniu z impetem na światowe rynki.
13:20 - 14:00 [sala M22] Dronowe gnioty i odloty

14:00 - 14:40 Lunch
14:40 - 15:10 [sala M8] Jak w 26 miesięcy zbudować biznes warty $220 mld?
15:10 - 15:40 [sala M8] To co startupy lubią najbardziej, czyli o komercjalizacji innowacji, potrzebach klientów i współpracy startupów z dużymi firmami doradczymi
15:40 - 16:10 [sala M8] Take your startup to the next level
16:10 - 16:30 [sala M8] Zakończenie konferencji i podsumowanie konkursu Startup Sito

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24