InternetBeta 2015. Do Rzeszowa przyjadą gwiazdy internetu [PROGRAM]

kum
W środę w obiektach WSIiZ w Kielnarowej rozpoczyna się ósma edycja konferencji InternetBeta.

To jedno z najważniejszych wydarzeń w kalendarzu polskiego internetu. Na konferencję zjeżdżają najbardziej znane i "gorące" nazwiska branży, po to, by przez trzy kolejne dni dosłownie rozkładać internet na części.

W tym roku wśród gości konferencji będą m.in. takie osobowości internetu jak: Art Kurasiński, Paweł Tkaczyk, Michał Sadowski, Roman Łoziński. Na liście prelegentów jest również ksiądz Jacek Stryczek, pomysłodawca Szlachetnej Paczki.

Dzień 1 - środa 9 września

09:30 - 10:00 Zmienianie zwycięskiego konia - najważniejsza lekcja przedsiębiorczości
10:00 - 10:30 Sprzedaż w czasach webkultury
10:30 - 11:00 Wygrać F1! Czyli gdzie leży sukces marketingu?
11:00 - 11:30 Firma jako Idea, Marka jako Kultura, czyli Wielka Zmiana made in Poland

11:30 - 11:50 Przerwa kawowa

11:50 - 12:20 Myśleć jak magik - życie w świecie iluzji

11:50 - 13:50 [sala KM15] Warsztaty: Megatrendy - jak małe startupy mogą rozwiązywać wielkie problemy biznesowe
12:20 - 12:50 Chciałbym, aby Polska była krajem miliarderów
12:50 - 13:20 Giganci patrzą na startupy
13:20 - 13:50 Jak prowadzić biznes w sieci. Case zamawiania jedzenia online

13:50 - 14:30 Lunch

14:30 - 15:00 Kanał na YouTube jako szalony Startup
15:00 - 15:30 Sprzedaż technologii, czyli o róznicy pomiędzy zabawką a produktem dla dorosłych
15:30 - 16:00 Zaatakowany przez własną lodówkę. Atlas współczesnych cyber-zagrożeń i (mroczna) wizja przyszłości
16:00 - 16:30 Jak ostatecznie poradzić sobie ze złymi przyzwyczajeniami w branży IT? Czyli słowo o dialektyce chmury i niszczeniu starego porządku

16:30 - 16:50 Przerwa kawowa

16:50 - 17:20 Erotyka 2.0
16:50 - 18:50 [KM 15] Warsztaty: Miasto i region jako jedność nie tylko geograficzna. O tym, jak współpraca miasta z regionem wpływa na efektywną komunikację.
17:20 - 17:50 Wszystko co powiem, będzie prawdą. Dziwnie znajomą prawdą
17:50 - 18:20 Czy social media uczyniły nas szczęśliwszymi?
18:20 - 18:50 Jak dorośli mogą wspierać młodszych w ich pasjach

Dzień 2 - czwartek 10 września

09:30 - 09:55 [sala M8] Egzekucja zamiast innowacji
09:30 - 09:55 [sala M22] I am a GrowthHacker you nasty Mother... - czyli słów kilka o budowaniu wzrostu
09:30 - 09:55 [sala M116] Dlaczego programiści źle estymują?

09:55 - 10:20 [sala M8] Pod prysznicem z Leo Messim
09:55 - 10:20 [sala M22] Marketing Automation a prawo
09:55 - 10:2 [sala M116] Umowy inwestycyjne od zaplecza, czyli jak negocjować z inwestorem

10:20 - 10:45 [sala M8] 3 kroki do sukcesu płaskiej i zdalnej firmy
10:20 - 10:45 [sala M22] Twój użytkownik nie jest mądry, czyli opowieść o tym, jak bardzo nielogiczne rzeczy ludzie robią.
10:20 - 10:45 [sala M116] Google AdWords: CTR Twoją drogą na szczyt

10:45 - 11:10 [sala M8] Dlaczego jemy?
10:45 - 11:10 [sala M22] Social by design - nowy rodzaj kampanii reklamowych
10:45 - 11:10 [sala M116] Wi-Fi - lojalizacja, badanie potrzeb, big data - czyli jak wykorzystać znane narzędzie w nieznany sposób.

11:10 - 11:30 Przerwa kawowa

11:30 - 11:55 [sala M8] Wideo - jak na tym zarabiać i dlaczego jest to ważny kanał marketingowy i sprzedaży
11:30 - 11:55 [sala M22] Geotrapping - mobilny sposób na pozyskanie Klienta
11:30 - 11:55 [sala M116] Wyzwania omnichannel, o których nie masz pojęcia

11:55 - 12:20 [sala M8] 10x - dlaczego niektórzy rosną nieproporcjonalnie skutecznie dzięki technologii?
11:55 - 12:20 [sala M22] Czy inteligentne algorytmy zastąpią analityka, UX, grafika i CMO?
11:55 - 12:20 [sala M116] Jak zwiększać efektywność za pomocą danych - analityka w służbie konwersji (lub komercji)

12:20 - 12:45 [sala M8] Jak wypromować produkt i markę przy pomocy platform crowdfundingowych
12:20 - 12:45 [sala M22] 20 kluczowych wskazówek - najciekawsze wnioski z najnowszych kampanii reklamowych na Facebooku
12:20 - 12:45 [sala M116] Kupuje, czy zamawiam z obowiązkiem zapłaty? To i inne obowiązki informacyjne

12:45 - 13:10 [sala M8] Killing it softly. Kiedy, dlaczego i jak killować projekty
12:45 - 13:10 [sala M22] Beacony brakującym elementem układanki Big Data
12:45 - 13:10 [sala M116] Metody wzrostu sprzedaży oparte o testowanie na użytkownikach

13:10 - 13:35 [sala M8] Senior z iPhonem od Steve'a Jobsa
13:10 - 13:35 [sala M8] Od lawiny do dronów. Przyszłość reportażu w sieci.
13:10 - 13:35 [sala M22] SaaS to nie wszystko. Milion dolarów na wiedzy eksperckiej.

13:35 - 14:30 Lunch

14:30 - 14:55 [sala M8] Zamiast Anioła Biznesu potrzebujesz Biznesu!
14:30 - 14:55 [sala M22] Co mówią ludzie reklamy, których nikt nie słucha?
14:30 - 14:55 [sala M116] Budowa i skalowanie ​aplikacji dużego ruchu - czyli jak projektować, wdrażać i skalować aplikację mobilne która wytrzyma 100k requestów na minutę

14:55 - 15:20 [sala M8] O kocie, który jeździł kurierem. Przekraczanie oczekiwań klientów w e-commerce
14:55 - 15:20 [sala M22]Jak zrobić małe z dużego, czyli Making Big Data Small
14:55 - 15:20 [sala M116] Chmura w wydawnictwie, czy wydawnictwo w chmurze

15:20 - 15:45 [sala M8] Davy Jones i jego smartfon, czyli piractwo na rynku mobile
15:20 - 15:45 [sala M22] Miłość zmienia złe nawyki - case study kampanii "Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym
15:20 - 15:45 [sala M116] Storytelling for ecommerce

15:45 - 16:10 [sala M8] Krótka historia Internetu… rzeczy
15:45 - 16:10 [sala M22] 11 pytań o Snapchata dla marketerów wraz z odpowiedziami
15:45 - 16:10 [sala M116] Wojna światów: Prawo vs. Internety

16:10 - 16:30 Przerwa kawowa

16:30 - 16:55 [sala M8] Najstarszy zawód świata i jego związek z internetem
16:30 - 16:55 [sala M22] 5 Dowodów na to, że video to nowy język, a nie kanał komunikacji
16:30 - 16:55 [sala M116] Must Learn czyli jak nadążyć za zmianą.

16:55 - 17:20 [sala M8] 5 błędów jakie popełniłem tworząc GO.PL
16:55 - 17:20 [sala M22] Relacje - nie reakcje! Social Media Selling
16:55 - 17:20 [sala M116] Harder, better, faster, stronger

17:20 - 17:45 [sala M8] Co przyniesie nam Virtual Reality!
17:20 - 17:45 [sala M22] Bezpieczna marka = nudna marka ? Komunikacja Subaru Polska
17:20 - 17:45 [sala M116] StART of publicity

17:45 - 18:10 [sala M8] Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż...
17:45 - 18:10 [sala M22] Los na Loterii - czyli jak wygrać zaangażowanie konsumenta
17:46 - 18:10 [sala M116] Dlaczego krakowskie startupy zebrały ponad $50M finansowania

Dzień 2 - czwartek 10 września

09:30 - 09:55 [sala M8] 3 miesiące za darmo i tablet gratis. Wystarczy przyjść.
09:30 - 09:55 [sala M22] Krótka historia jednej aplikacji - czyli o tym jak prawo zabija biznes
09:55 - 10:20 [sala M8] Smart Wrocław, czyli mapa drogowa dla rozwoju ekosystemu startupów, innowacji i kreatywności w mieście. Case study.
09:55 - 10:20 [sala M22] Experience Stupid - projektowanie wielokanałowych doświadczeń jako nowe pole konkurencji
10:20 - 10:45 [sala M8] Dlaczego nie kupimy Rolls-Royce od kloszarda. Czyli słów kilka o marketingu, nad którym trudniej zapanować
10:20 - 10:45 [sala M22] Fuck the H2H approach
10:45 - 11:10 [sala M8] Digital Diet - jak zapanować nad całą tą technologią i nie zatracić Siebie
10:45 - 11:10 [sala M22] Diagnoza, terapia, chmura i SaaS - czyli co nasz czeka na rynku edukacyjnym
11:10 - 11:25 [sala M8] Czym tak naprawdę są Trendy? Co to jest IIOT?
11:10 - 11:35 [sala M22] Blaski i cienie własnego projektu, czyli czego nauczyłem sie rozwijając startup

11:35 - 11:50 Przerwa kawowa

11:50 - 12:20 [sala M8] Prezentacja bez tytułu
11:50 - 12:20 [sala M22] Durszlak.pl - pożytek z agregatora
12:20 - 12:50 [sala M8] Zasięg, wizerunek, wiarygodność - jak wykorzystać digital influencerów w komunikacji marki
12:20 - 12:50 [sala M22] Crossfit - krew, pot i porażki. Pokonaj swoje bariery w biznesie i życiu osobistym.
12:50 - 13:20 [sala M8] Jak przeżyć 2 lata w startupie i dowieść skalowaną usługę. Czyli o budowaniu zespołu, pasji, determinacji i inwestorach.
12:50 - 13:20 [sala M22] E-commerce jako wiatr zmiany w korporacji
13:20 - 14:00 [sala M8] Dyskusja panelowa. Going global, czyli o wchodzeniu z impetem na światowe rynki.
13:20 - 14:00 [sala M22] Dronowe gnioty i odloty

14:00 - 14:40 Lunch
14:40 - 15:10 [sala M8] Jak w 26 miesięcy zbudować biznes warty $220 mld?
15:10 - 15:40 [sala M8] To co startupy lubią najbardziej, czyli o komercjalizacji innowacji, potrzebach klientów i współpracy startupów z dużymi firmami doradczymi
15:40 - 16:10 [sala M8] Take your startup to the next level
16:10 - 16:30 [sala M8] Zakończenie konferencji i podsumowanie konkursu Startup Sito

Flesz: Wegańskie ubrania. Made in Poland

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3