9 30 - 10 00 Przywitanie gości z udziałem organizatorów, władz uczelni oraz Prezydenta Miasta Rzeszowa Tadeusza Ferenca
10 00 - 10 30 Alexander Bard, The internet - the hydra that took over the world - the goods and evils of the biggest phenomenon to happen to mankind
10 30 - 11 00 Mariusz Jarzębowski, Wielkie powiększenie
11 00 - 11 30 Peter Skulimma, The new lease of life for newspapers - Mecom`s transformation to a multi-media content and consumer business
11 00 - 11 50 Przerwa kawowa
11 50 - 12 20 Jarosław Sobolewski, Polska, światowa potęga internetowa przyszłości?
12 20 - 12 50 Rusell Perry, Prywatność w sieci oraz zarządzanie danymi osobowymi
12 50 - 13 20 Łukasz Kowalik, Jak budować zaangażowanie klientów
13 20 - 14 10 Przerwa obiadowa
14 10 - 14 40 Krzysztof Kowalczyk, Jak się robi startupy internetowe - w Polsce, Europie i USA
14 40 - 15 10 Dominik Kaznowski, NK AD 2010. Aplikacje, API, mobile, społeczności lokalne, grupy i cała reszta.
15 10 - 15 40 Paweł Wujec, Wiadomości z przyszłości: rewolucja na rynku mediów i informacji
15 40 - 16 00 Przerwa kawowa
16 00 - 16 30 Jakub Karoubek, From analog to digital - from traditional broadcast to IP video
16 30 - 17 00 Lawrence Lessig, The Social Contract in Creative Work: Where Free is Fair
17 00 - 18 00 Dyskusja panelowa: Alexander Bard, prof Lawrence Lessig, Mariusz Jarzębowski, Edwin Bendyk
**
Czwartek, 16 września 2010**
I sala (aula A3)
9 00 - 9 25 Piotr Krauschar, Video a Social media
9 25 - 9 50 Michał Sadowski, Social entertainment w praktyce na przykładzie usług Grupy Pino
9 50 - 10 15 Patryk Grzeszczuk, Nowe trendy i sprawdzone konwencje, czyli postmodernizm w komunikacji
10 15 - 10 40 Wiktor Schmidt, Katarzyna Prus, Crowdsourcing - kilka praktycznych porad i doświadczeń
10 40 - 11 00 Przerwa kawowa
11 00 - 11 30 Ewa Zawół, Zmieniające się zasady gry w trójkącie Klient, Dom Mediowy, Agencja Interaktywna
11 30 - 12 00 Sebastian Łuczak, Idą wwwybory samorządowe...
12 00 - 12 30 Jacek Jankowski, Social Games - fenomen rywalizacji w społecznościach
12 30 - 13 00 Maciej Budzich, Blogerzy-trendsetterzy - jak ich odszukać, współpracować i "wykorzystać" do promocji naszej marki
13 00 - 14 00 Przerwa obiadowa
14 00 - 14 25 Marcin Osman, Social media w "branżach newralgicznych" czyli jak wypromować biznes, który na pierwszy rzut oka wcale nie wydaje się być społecznościowy
14 25 - 14 50 Marcin Bosacki i Dawid Trzeciak, Jak zaangażować 100.000 fanów w 10 dni?
14 50 - 15 15 Grzegorz Krzemień i Arkadiusz Legoń, REAL vs VIRTUAL - o realnych potrzebach w wirtualnej rzeczywistości
15 15 - 15 40 Krzysztof Dębowski, Prezentacja wyników VII badania wykorzystania poczty elektronicznej. Najnowsze trendy w e-mail Marketingu
15 40 - 16 00 Przerwa kawowa
Sesja Beta Shorties:
16 00 - 16 20 Marcin Jaśkiewicz, 10 lekcji biznesowych odebranych w trakcie tworzenia startupu
16 20 - 16 40 Adam Zygadlewicz, Kreatywne przestrzenie, kreatywne idee...
16 40 - 17 00 Marek Przystaś, "Jaja sobie robisz?" - czy i jak edukować klientów
17 00 - 17 20 Joanna Szpyt, Wybory prezydenckie w sieci, krótka analiza
17 20 - 17 40 Dominik Szarek, 7 sposobów na poprawę komunikacji z e-otoczeniem
17 40 - 18 00 Maria Ceraficka, "Mimo wszystko" w sieci
II sala (sala RA104)
9 00 - 9 25 Filip Miłoszewski, Sklepy z aplikacjami mobilnymi, buzz kontra praktyka z polskiej perspektywy.
9 25 - 9 50 Maciej Pałubicki, Czy technologia w projektach internetowych jest ubogim krewnym kreacji
9 50 - 10 15 Krzysztof Murzyn, Strategia błękitnego oceanu - metoda na strategię internetową zgodnych z User Centered Design
10 15 - 10 40 Paweł Gurgul, Projekty informatyczne w rozproszonym środowisku
10 40 - 11 00 Przerwa kawowa
11 00 - 11 30 Tomasz Włodarczyk, Processing - Creative Code
11 30 - 12 00 Piotr Konieczny, Hackowanie serwisów internetowych - a czym polegają testy penetracyjne Web aplikacji, czyli przegląd ciekawych błędów w popularnych w Polsce serwisach internetowych
12 00 - 12 30 Tomasz Wesołowski, Data is all around. Mapy internetowe i geolokalizacja a ratowanie pelikanów w Zatoce Meksykańskiej.
12 30 - 13 00 Marta Klimowicz i Wojciech Ogrodowczyk, Research&development w AdTaily, czyli co trafia na produkcję.
13 00 - 14 00 Przerwa obiadowa
14 00 - 14 25 Miłosz Brakoniecki, Platnosci internetowe - lewar rozwoju e-biznesu
14 25 - 14 50 Daniel Dryzek, Dobra domena internetowa - źródło przewagi konkurencyjnej w e-biznesie i sposób inwestowania pieniędzy
14 50 - 15 15 Marcin Balawejder, Dogłębna analiza okoliczności, przyczyn i etapów upadłości w sklepów internetowych
15 15 - 15 40 Mariusz Wesołowski, Mity sprzedaży internetowej
15 40 - 16 00 Przerwa kawowa
16 00 - 16 30 Paweł Sołyga, Przyszłość aplikacji mobilnych - rewolucja czy ewolucja?"
16 30 - 17 00 Ela Madej, "Act before you think", czyli o podejmowaniu decyzji w startupach.
17 00 - 17 30 Viren Bhandari, Fbshop - kompletna aplikacja do obsługi sklepu na Facebooku
17 30 - 18 00 Nikodem Krajewski, ePOS. Czy warto reklamować się w sklepach internetowych?
III sala (sala RA101)
9 00 - 9 25 Wojciech Szymański, Findability - nowa religia Internetu
9 25 - 9 50 Barbara Stawarz, Facebook - społeczeństwo utopijne czy destrukcyjne
9 50 - 10 15 Iga Mościchowska, Internet (nie) dla dzieci
10 15 - 10 40 Mariusz Kapusta, Zaplanowana spontaniczność czy spontaniczne planowanie
10 40 - 11 00 Przerwa kawowa
11 00 - 13 00 Dyskusja panelowa, prowadzenie: Szymon Sikorski (Publicon), uczestnicy: Edwin Bendyk, Igor Janke, Radosław Krawczyk, dr Krzysztof Krejtz, Agnieszka Pomaska, Alek Tarkowski
13 00 - 14 00 Przerwa obiadowa
14 00 - 14 25 Bartosz Siepracki, Jak Dublin stał się europejską stolicą Internetu i co z tego wynika.
14 25 - 14 50 Jan Marković, Internet reformuje oświatę, czyli lekcje uczniów dla nauczycieli.
14 50 - 15 15 Marek Zwoliński, Korzyści płynące z przystosowania strony do standardów dostępności
15 15 - 15 40 Anna Deręgowska - Watza, Regiony silne społecznościami
15 40 - 16 00 Przerwa kawowa
16 00 - 16 30 Roman Bieda, Prawne aspekty pozycjonowania oraz reklamy w wyszukiwarkach internetowych." Najnowsze orzeczenia ETS, w tym w sprawie Google
16 30 - 17 00 Anna Kornecka, Prawno-autorskie problemy tzw. Social Media. Kreatywność czy kradzież
17 00 - 17 30 Tomasz Olejnik, O wybranych aspektach monitoringu social media
17 30 - 18 00 Michał Ksiądzyna, Potęga social media, czyli jak zrobić imprezę
**
Piątek, 17 września 2010 (aula A3)**
9 00 - 9 30 Paweł Sala, Zwiększaj, optymalizuj, pomnażaj, maksymalizuj - jak stworzyć kampanię e-mail marketingową, korzystając z doświadczeń zwycięzców na tym polu. Trics and tips
9 30 - 10 00 Rafał Han, Jak wytropić i upolować inwestora? - praktyczny poradnik dla szczęśliwych posiadaczy startupu.
10 00 - 10 30 Tomasz Karwatka, Cała prawda o sprzedawaniu w Sieci. Czy to koniec marketingowej intuicji? Liczby i praktyka.
10 30 - 10 50 Przerwa kawowa
10 50 - 11 20 Paweł Tkaczyk, Marka w internecie nie potrzebuje strony www. Branding i social graph.
11 20 - 11 50 Katarzyna Cieślik, Kobiety nakręcają. Sukces targetu czy sukces sieci
11 50 - 12 20 Patryk Góralowski, Piotr Pągowski, 8/9 - teraźniejszość i przyszłość. Czy ktoś wie o co chodzi?
12 20 - 12 40 Przerwa kawowa
12 40 - 13 10 Konrad Traczyk, Geolokalizacja - marketingowy must have 2011?
13 10 - 13 40 Dawid Szczepaniak i Paweł Loedl, Drevny Kocur i Sekrety Facebooka - case study kampanii wizerunkowej piwa Budweiser Budvar
13 40 - 14 10 Sławomir Rajch, Inkluzje. Emocje (przy)transakcyjne
14 10 - 14 20 Pożegnanie gości, zakończenie konferencji
14 20 - 15 00 Obiad
UWAGA! Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do zmian programu konferencji, bez podania przyczyny.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Wachowicz odwiedziła miejsce swojego ślubu! Co na to mąż? Wszystko nagrały kamery
- Która się ubiera, a która "przebiera"? Projektant wziął pod lupę gwiazdy po 50-tce
- Bronisław Cieślak przed śmiercią wyznał prawdę o Cieślak i Miszczaku. Chwyta za serce
- Iza Krzan pokazała się tak, jak stworzył ją Bóg. Na ten widok opadną wam szczęki