Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jak wygrywać dzięki innowacji. Konferencja Harvard BRP w Rzeszowie [FOTO]

J. Lonczak
- Stare źródła przewagi konkurencyjnej się już wyczerpują. Jednak samo wprowadzenie przez firmę innowacji nie przekłada się automatycznie na zyski. Z badań wynika, że zdecydowana większość innowacji kończy się niepowodzeniem - tłumaczył dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie.Podczas środowej konferencji w Hotelu Rzeszów „Jak wygrywać dzięki innowacji”, nad którą patronat sprawowały Nowiny oraz nowiny24.pl i strefabiznesu.nowiny24.pl, menadżerowie i właściciele firm z Podkarpacia i Małopolski dowiedzieli się jak być innowatorem i jak korzystać z nowych pomysłów, a przede wszystkim,  jak uniknąć strat i skutecznie zamieniać nowe pomysły na zyski.Ostatnie lata pokazują, że przy tak silnej konkurencji jak obecnie dążenie do ciągłej innowacji stało się koniecznością. Jednak wiele firm często podchodzi do innowacji niezbyt rozważnie. Przez to nowe produkty i rozwiązania nie wytrzymują potem konfrontacji z rynkiem, przynosząc firmir trudne do odrobienia straty zamiast spodziewanych zysków. „Harvard Business Review Polska” to prestiżowy magazyn o zarządzaniu, przywództwie i biznesie.
- Stare źródła przewagi konkurencyjnej się już wyczerpują. Jednak samo wprowadzenie przez firmę innowacji nie przekłada się automatycznie na zyski. Z badań wynika, że zdecydowana większość innowacji kończy się niepowodzeniem - tłumaczył dr Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard Business Review Polska” oraz jeden z najbardziej doświadczonych konsultantów strategicznych w Europie.Podczas środowej konferencji w Hotelu Rzeszów „Jak wygrywać dzięki innowacji”, nad którą patronat sprawowały Nowiny oraz nowiny24.pl i strefabiznesu.nowiny24.pl, menadżerowie i właściciele firm z Podkarpacia i Małopolski dowiedzieli się jak być innowatorem i jak korzystać z nowych pomysłów, a przede wszystkim, jak uniknąć strat i skutecznie zamieniać nowe pomysły na zyski.Ostatnie lata pokazują, że przy tak silnej konkurencji jak obecnie dążenie do ciągłej innowacji stało się koniecznością. Jednak wiele firm często podchodzi do innowacji niezbyt rozważnie. Przez to nowe produkty i rozwiązania nie wytrzymują potem konfrontacji z rynkiem, przynosząc firmir trudne do odrobienia straty zamiast spodziewanych zysków. „Harvard Business Review Polska” to prestiżowy magazyn o zarządzaniu, przywództwie i biznesie. Krzysztof Kapica
Dzięki innowacjom firma może odnieść sukces rynkowy, ale sposób ich wdrażania musi być dobrze przemyślany, bo wiąże się z dużym ryzykiem. W Rzeszowie odbyła się konferencja Harvard Business Review Polska.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24