Jarosław > Telekomunikacja przeprasza

Bartosz Gubernat
Internet w Jarosławiu i okolicach działa już sprawnie. W piątek Telekomunikacja Polska skończyła modernizację łączy, która była przyczyną utrudnień.

Teraz internauci mogą starać się o odszkodowanie.

O kłopotach jarosławskich internautów pisaliśmy wczoraj. Użytkownicy "Neostrady" poskarżyli się nam, że od połowy lutego nawet szybka wersja tej usługi działa wolno. Wysłanie czteromegowego zdjęcia trwa nawet 2 godziny. Mimo interwencji u operatora, oraz telefonów na "Błękitną linię" nikt nie chciał im pomóc. Dopiero po naszej interwencji, zajęto się kłopotami mieszkańców Jarosławia.

- Do 23 lutego trwały prace zmierzające do uruchomienia nowego łącza szerokopasmowego dla klientów Neostrady z Jarosławia - tłumaczy Izabella Szum, szef biura prasowego TP w Krakowie. - Stąd klienci mogli mieć kłopoty z korzystaniem z internetu. Teraz poprawi się przepustowość łączy, co poprawi jakość działania Neostrady.

Telekomunikacja przeprasza klientów za utrudnienia i przypomina o możliwości wystąpienia o odszkodowanie za czas, kiedy internet nie działał.

- Za każdy dzień przerwy w abonent może żądać kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej - zapewnia I. Szum.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie