Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Jarosław > Telekomunikacja przeprasza

Bartosz Gubernat
Internet w Jarosławiu i okolicach działa już sprawnie. W piątek Telekomunikacja Polska skończyła modernizację łączy, która była przyczyną utrudnień.

Teraz internauci mogą starać się o odszkodowanie.

O kłopotach jarosławskich internautów pisaliśmy wczoraj. Użytkownicy "Neostrady" poskarżyli się nam, że od połowy lutego nawet szybka wersja tej usługi działa wolno. Wysłanie czteromegowego zdjęcia trwa nawet 2 godziny. Mimo interwencji u operatora, oraz telefonów na "Błękitną linię" nikt nie chciał im pomóc. Dopiero po naszej interwencji, zajęto się kłopotami mieszkańców Jarosławia.

- Do 23 lutego trwały prace zmierzające do uruchomienia nowego łącza szerokopasmowego dla klientów Neostrady z Jarosławia - tłumaczy Izabella Szum, szef biura prasowego TP w Krakowie. - Stąd klienci mogli mieć kłopoty z korzystaniem z internetu. Teraz poprawi się przepustowość łączy, co poprawi jakość działania Neostrady.

Telekomunikacja przeprasza klientów za utrudnienia i przypomina o możliwości wystąpienia o odszkodowanie za czas, kiedy internet nie działał.

- Za każdy dzień przerwy w abonent może żądać kary umownej w wysokości 1/30 miesięcznej opłaty abonamentowej - zapewnia I. Szum.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24