Sześćdziesięciu studentów poznało historię reklamy oraz prawa rządzące tym rynkiem. Chodziło o pokazanie w jakim celu firmy stosują reklamy oraz w jaki sposób promocja wpływa na zachowanie nabywców, czyli m.in. dzieci i młodzieży. Najwięcej emocji i gorącą dyskusję wzbudziło tworzenie sloganu reklamowego.
Zajęcia prowadziła doc. dr inż. Elżbieta Wolanin-Jarosz z Instytutu Ekonomii i Zarządzania PWSTE.
Kolejne wykłady Uniwersytetu Dziecięcego odbywają się dziś. Tematem będą atrakcje turystyczne regionu.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Na co Anita Sokołowska przeznaczy wygraną? Zaskakująca odpowiedź jej partnera
- Edward Miszczak w ogniu pytań! Brakuje mu słów w rozmowie o Dagmarze Kaźmierskiej
- Co się dzieje na głowie Sykut-Jeżyny? Kolejny tydzień i kolejna zmiana [ZDJĘCIA]
- Żona Stuhra wyjada po nim resztki i się tym chwali! Wymyśliła na to nową nazwę