Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Lotos Jasło pomaga powodzianom

Ewa Wawro
- Jestem pod wrażeniem zaangażowania i solidarności  pracowników LOTOS- u z pokrzywdzonymi podczas tej powodzi mieszkańcami powiatu jasielskiego– mówi Robert Bialik prezes LOTOS Jasło.
- Jestem pod wrażeniem zaangażowania i solidarności pracowników LOTOS- u z pokrzywdzonymi podczas tej powodzi mieszkańcami powiatu jasielskiego– mówi Robert Bialik prezes LOTOS Jasło. FOT. MAREK DYBAŚ
Już pierwszego dnia po powodzi pracownicy Lotos Jasło przeprowadzili spontaniczną akcję zbiórki pieniędzy na rzecz powodzian i zebrali ponad tysiąc zł. Jasielskiemu MOPS-owi firma przekazała 20 tys. zł, a 220 tys. zł pracownikom.

Na wniosek Roberta Bialika, prezesa LOTOS Jasło, Grupa LOTOS S.A. przeznaczyła dla powodzian kwotę 20 000 zł., którą przekazano jasielskiemu MOPS-owi. Prezes Bialik spotkał się także z burmistrz Marią Kurowską. Spotkanie dotyczyło pomocy dla miasta w usuwaniu skutków powodzi.

- W trakcie spotkania pani burmistrz poinformowała mnie o potrzebach miasta w zakresie likwidacji szkód wyrządzonych przez powódź - mówi Bialik. - Szczególną uwagę zwróciła na problem związany z niespotykanym do tej pory plagowym występowaniem komarów na terenach popowodziowych oraz dużymi kosztami związanymi z planowaną akcją odkomarzania miasta. Podjęliśmy natychmiast działania zmierzające do współfinansowania tego przedsięwzięcia - podkreśla prezes LOTOS Jasło.

Dzięki przychylności spółek grupy kapitałowej LOTOS przekazano na ten cel blisko 80 000 zł.

- Jestem pod wrażeniem zaangażowania i solidarności pracowników LOTOS- u z pokrzywdzonymi podczas tej powodzi mieszkańcami powiatu jasielskiego. Uważam, że LOTOS nie tylko potrafi zarabiać pieniądze, ale także w takich okolicznościach się nimi dzielić - dodaje Bialik.

Jednocześnie LOTOS uruchomił akcję pomocy dla powodzian - pracowników i emerytów ze spółek grupy kapitałowej, którzy zostali dotknięci skutkami powodzi. Do chwili obecnej z pomocy skorzystało kilkadziesiąt osób a kwota wypłaconych im środków w regionie jasielskim przekroczyła już 220 000 zł.

W LOTOS Jasło powołany został specjalny Zespół ds. Kwalifikowania Wniosków od Poszkodowanych w Powodzi Pracowników i Emerytów.

- Aktualnie odwiedziliśmy już 27 pracowników i emerytów LOTOS Jasło, którzy ucierpieli podczas czerwcowej powodzi - mówi Roman Kościow, przewodniczący zespołu w LOTOS Jasło. - Podczas naszych wizyt byliśmy świadkami ogromnych ludzkich dramatów, związanych z utratą dorobku życia naszych pracowników. Rozmowy z poszkodowanymi często nie ograniczały się tylko do wskazania poniesionych strat ale wkraczały także w sferę życia osobistego. Ludzie przyjmowali nas bardzo życzliwie a oferowana przez LOTOS pomoc z pewnością podniosła ich na duchu - dodaje Kościow.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowiny24.pl Nowiny 24