AT - 3 jest produkowany od 4 lat. Ponad 50 maszyn trafiło m.in. do Francji, Anglii, Tunezji, Szwajcarii. W piątek przedstawiciele firmy z Mielca, pokazali go rzeszowskim instruktorom.
Jerzy Bakunowicz, dyrektor OKL przyznaje, że politechnika chce kupić kilka szkoleniowych samolotów. - Pięć jednosilnikowych i dwa dwusilnikowe. Wszystko jednak rozstrzygnie przetarg – mówi.
Uczelnia ogłosi go najprawdopodobniej po wakacjach. Co dyrektor myśli o AT - 3? - Jest dobry. Obawiam się jednak, że nie wszystkie zadania można na nim ćwiczyć – ocenia.
Zamówienie maszyn przez ośrodek w dobie kryzysu to marzenie wielu firm. - Kryzys godzi we wszystkich. Także w branżę lotniczą – przyznaje M. Łukasiewicz z Aero AT.
AT – 3 jest to 2 - osobowy samolot, waży maks. 582 kg, zużywa ok. 14 l paliwa na godzinę. Koszt, od ok. 90 tys. euro, cena zależy od wyposażenia.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Kaźmierska wróci za kraty? Mecenas Kaszewiak mówi, dlaczego tak się nie stanie
- Czyżewska była polską Marilyn Monroe. Dopiero teraz dostała kwiaty na grób
- Co się dzieje z Sylwią Bombą? Drobny szczegół totalnie ją odmienił [ZDJĘCIA]
- Olbrychski nie przypomina dawnego amanta "Jest jak Kopciuszek po dwunastej w nocy"