Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Piłkarze Czarnych Połaniec wygrali z Podlasiem Biała Podlaska 1:0 [FOTO]

Piłkarze Czarnych Połaniec wygrali z Podlasiem Biała Podlaska 1:0 [FOTO]

Karol Kamiński analizuje dla nas mecz Abramczyk Astoria Bydgoszcz - GKS Tychy

TYLKO U NAS
Karol Kamiński analizuje dla nas mecz Abramczyk Astoria Bydgoszcz - GKS Tychy

Polecamy

Dzień z balonami i bańkami przy dolnej stacji w Przemyślu. Zdjęcia

Dzień z balonami i bańkami przy dolnej stacji w Przemyślu. Zdjęcia

Głogovia pewnie i wysoko wypunktowała Lechię

Głogovia pewnie i wysoko wypunktowała Lechię

Egzotyczne ściganie na całego. Polskich sztafet droga do Paryża. Można i zarobić

Egzotyczne ściganie na całego. Polskich sztafet droga do Paryża. Można i zarobić